pondělí 27. srpna 2018

Okoř Open air festival

Já už ani sama nevím, kolikrát jsem vám za tohle léto stihla napsat, že MI-LU-JU fesťáky. Když jsem tedy viděla v nějakém časopise reklamu na Okoř, bylo mi jasné, že tam musím jet. Celkově byla tahle akce super. Hlavně co se počasí týče! Konečně žádné slunce a vedro, ale hezky pod mrakem celé odpoledne (naštěstí nepršelo). Interpreti byli také super, nejvíce jsem si užila Chinaski a Tomáše Kluse, největším překvapením pro mě byla skupina Mirai - snad první kapela, která zní naživo ještě mnohem líp než v rádiu/na Youtube. :)) Kromě skvělých zážitků si odsud navíc odvážím chycenou bubenickou paličku, takže jupí jej! :DD




Panda hrající na ukulele - jo, fakt mě to dostalo :DDD



Protože stejné náramky jsou základ! :D Článek o jejich výrobě bude :)))






Byli jste někdy na Okoři? Za mě z festivalů pořád jednoznačně vedou Hrady, ale i sem bych se hrozně ráda příští rok vrátila... :))

Pusu, Angie. ❤️

4 komentáře:

  1. to musel byť skvelý zážitok ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Okoři jsem ještě nebyla a abych byla upřímná, tak jsem o tomto fesťáku ani neslyšela! :o takže je pro mě fakt překvapení, že na něm vystoupili celkem známí interpreti. :) Pod mrakem musela být příjemná změna. :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky překvapilo, že tam byly vážně super kapely! :))) Doufám, že mi to příští rok vyjde a zase vyrazím :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)