pondělí 20. srpna 2018

Vyber jenom jednu věc!

Nebudu lhát... Můj make-upový šuplík chvílemi praská ve švech, i když se ho snažím pravidelně třídit. Za měsíc a půl však spoustu věcí vezmu a odvezu do svého druhého, vysokoškolského ,,domova''. Když jsem se nedávno zamýšlela nad tím, co všechno si zabalím, řekla jsem si jednu věc: U každého produktu si vezmu pouze jednoho zástupce. Tři řasenky stejně během jednoho dne používat nebudu... Dala jsem tedy dohromady produkty, které používám vážně skoro denně a o ty se s vámi dneska podělím. Jsem s nimi totiž nad míru spokojená, takže vám alespoň mohu dát tipy na to, co určitě při nákupu nepřehlížet. :))


Začneme hezky od začátku, a to pletí. Jako primer nejčastěji používám Dermacol Satin make-up base. Tato báze pleť nádherně vyhlazuje, příjemně voní a potřebujete ji vážně malinko. Make-up vám s ní vydrží na pleti celý den a nikam se neslévá. Sama jsem si ho pořídila na doporučení kamarádky a pozitivní ohlasy posílám dál... :)))



Co se týká make-upu, snažím se mu vyhnout. Samozřejmě jsou dny, kdy jím pleť ráda sjednotím, ale pokud to není nutné, tak ho nechávám v šuplíku. Co ale nikdy nevynechám je korektor. S tím zamaskuji všechny drobné nedokonalosti a pupínky. Mým ,,svatým grálem'' už je několik let Catrice Camouflage cream, za který bych dala ruku do ohně - zakryje snad úplně vše! :D


Moooc ráda také používám pudr Hello flawless od Benefitu. Je hydratační, takže pleť příliš nevysušuje, navíc ji nádherně sjednotí a zmatní. V balení navíc najdeme i zrcátko, štětec a houbičku, takže je to rovněž můj favorit na cestování. :)




Poslední produkt na pleť určitě každý uhádne. Ano, jde o Hoola bronzer od Benefitu. Miluji vykonturovaný obličej a s Hoolou to jde samo. Myslím, že je jen málo produktů, které bych si koupila znovu (i když jsem s něčím velmi spokojená, ráda zkouším nové věci), ale po tomhle bronzeru budu po vypotřebování pokukovat určitě znovu.



Pokud bych se měla zaměřit na oči, velmi často do školy nosím pouze řasenku. Musím zaťukat, že mám poměrně velké oči a delší řasy, takže na zvýraznění očí bohatě stačí. Toto léto jsem si naprosto zamilovala řasenku Paradise extatic od značky L'oréal Paris. Ta mi vždy vykouzlí černočerné a krásně zahuštěné řasy. :)




Kdo mě zná déle, tak určitě ví, že nikdy neodcházím ven bez upraveného obočí. Na to už nějaký ten pátek používám mé oblíbené kombo: tužku Precisely, my brow pencil od Benefitu a bezbarvý gel na obočí Brow this way od Rimmelu.


Na závěr bych vám ještě ráda doporučila dva pomocníky, o kterých se často nemluví, ale přitom jsou vlastně nejnutnější. Jako první tu mám štětce bh cosmetics. Používám je už několik let a jsem s nimi moc spokojená. Všechny produkty se s nimi nádherně nanáší a vždy mi dovolí vykouzlit na obličeji krásné líčení.



Druhým pomocníkem jsou gumičky InvisiBobble Original. Od té doby, co si nechávám narůst zpět dlouhé vlasy, po nich sahám téměř denně. Culík s nimi drží celý den, aniž by vlasy nějak tahaly a vytrhávaly. Navíc nejsou látkové, takže ideál i do bazénu/sprchy a podobně... :))



Jak jste na tom se svými ,,beauty svatými grály'' vy? :))

Pusu, Angie. ❤️

4 komentáře:

  1. Tu bázu od Dermacolu chcem už veľmi dlho vyskúšať, akurát sa obávam toho, aby neupchávala póry. Z ostatných produktoch ma veľmi zaujal púder of Benefitu :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudr od Benefitu je od jeho nákupu moje totální musthave :DD A báze se podle mě nemusíš bát, je lehounká a alespoň mně póry neucpává :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)