pondělí 13. srpna 2018

Ani, co celé dny děláš?

Fuuuu! Nemůžu uvěřit tomu, že sedím doma (!!!), dokonce pak u počítače. :DD Mám totiž pocit, že poslední dobou jsem buď v práci, nebo na chalupě bez internetu (nejvíc boží na světě mimochodem). No co, zkrátka léto jak má být. Ještě štěstí, že pro vás všechny možné akce a události dokumentuji, aspoň totiž sama vidím, že jsem toho přecejen zvládla mnooohem víc! :-P Tak tedy...


... vyrazila jsem na film Láska bez bariér a doporučuji všema deseti...



... stala se totálně závislá na přírodě (ideální, když se mám za měsíc a půl zavřít do města :DD)...


... prožila super německý dny s nejmilejší S. ...


... s H. vyrazila (po půl roce plánování! :D) do ZOO, protože proč ne....


... oslavila svátek v nejvíc super bistru...



... kochala se každý večer oblohou...


... odletěla na dovolenou...


... otužovala se...



... prožila nejlepší víkend na Hradech...




... a v Krumlově...


... vyzkoušela nějakou tu kavárnu...



... učila se latinu s touhle krásou kolem mě ...


... a konečně si pořídila vysněnou fotku na balíkách, když je jich plnej Instagram, žejo! :DD



Jak užíváte léta vy?

Pusu, Angie. ❤️

4 komentáře:

  1. U mě je to skoro na chlup stejné. Do práce, festivaly, okamžiky s přáteli, tohle léto je opravdu ukázkové. Furt mě čekají nějaké povinnosti do školy, vůbec se mi do nich nechce, odkládám je až na poslední chvíli, ale jakmile je budu mít hotové, tak už to bude 100% relax. :)
    Uvidíme se na SPP ve Volyni? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Ukázkové léto - líp bych to neřekla! <33 Školní povinnosti určo zvládneš, jsi šikulka :))) Budu držet palce! <3 Bohužel neeeeee ://// - brácha má oslavu (už je tady čtvrt století! :DDD)

      Vymazat
  2. Ja mám tiež také chaotické leto, práca, výlety, dovolenka. Ale ja si myslím, že je to fajn, oddýchnuť si od toho každodenného stereotypu, ktorý vládne od septembra do júna. V zoo som tiež bola nedávno po veľmi dlhej dobe, dokonca dvakrát. A do Krumlova by som sa veľmi rada niekedy znova pozrela, veľmi sa mi to mesto páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Když si to tak vezmu, tak mi teď ten ,,chaos'' vyhovuje :DD Člověk se aspoň nikdy nenudí :-P

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)