sobota 25. srpna 2018

Šlapadla!

Tak mám za sebou dva úžasné dny s mojí nejmilovanější J.... No a protože asi za hodinku zase vyrážím pryč (Okoř čeká!), nesmím se dlouho vykecávat a jdu rovnou k věci. Celé léto jsem si totiž přála jet na šlapadla. Vždycky, když jsem jela kolem Národního divadla a viděla po řece všechny ty malé lodičky, měla jsem chuť vystoupit z tramvaje a běžet za nimi. Když jsme proto teď s J. plánovaly, co spolu všechno podnikneme, šlapadla byla nutnost číslo jedna. Vlastně nutnost číslo dva - na prvním místě byl ten nejlepší brunch v Coffee roomu. :DD





Už jste někdy byli na šlapadlech? Líbilo? :))

A s kým se dneska potkám na festivalu na Okoři? <3

Pusu, Angie. ❤️


6 komentářů:

  1. Na šlapadlách som bola a veľmi sa mi to páčilo :) Bohužiaľ som sa tam spálila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu se ani nedivím - u té vody se člověk spálí hned -_- :DD

      Vymazat
  2. Ak si dobre pamätám, tak si myslím, že asi raz alebo dva som už bola. Ale ja keď počujem to slovo, tak myslím len na to ako moc by ma boleli nohy :D :) Krásne zábery :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jely s kamarádkou hodinu a nohy přežily :DDD Děkuju! :)

      Vymazat
  3. Na šlapadlech jsem nikdy nebyla, ale musí to být bezva:). Moc pěkné fotky!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super, určitě to někdy vyzkoušej :) Moc děkuju <3

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)