pondělí 3. září 2018

Vítej, podzime!

Taaaak jo! Možná mě v komentářích ukamenujete, ale já si to neodpustím napsat... Konečně je tu podzim, jupí!!! Když o tom tak přemýšlím, nebýt prázdnin a mých narozenin, asi bych to léto ani nemusela mít. Před horkem a sluníčkem stejně jen utíkám a myšlenkami jsem někde ve sněhu na horách. :DD Teď tu máme ale podzim, období, které miluji. Vím, že to není šálek kávy pro každého, ale já to pochmurné počasí, které si vyžaduje obří svetry a teplé kafe, prostě MI-LU-JU. No a protože už nám nějaký ten den celkem dost prší a ručička teploměru jde stále níž a níž, moje podzimní nálada stoupá nahoru. A to se začalo projevovat také v líčení. Co myslíte, jaké produkty mě oproti létu lákají teď víc? :))




Když se řekne podzim, jako první se mi vybaví jednoznačně burgundy barva, která patří mezi mé nejoblíbenější. Miluji ji jak na oblečení (ach ty svetry...), tak v líčení, hlavně pak jako odstín rtěnky. Takže pokud mě někdo z vás na podzim potká, bude spíš výjimkou, když ji nebudu mít na rtech. Dlouho jsem se snažila rtěnkám vyhýbat, protože neustále něco piju a jím a rtěnku jsem pak pokaždé měla z části smytou a nevypadala hezky. Pak se ke mně ale dostal zázrak od NYXu, a to Soft matte lip cream. Tekutá rtěnka, kterou natřete na rty a ona během chvíle zaschne a vydrží na rtech matná celý den bez hnutí. Ideál. ❤️ Jen malá rada na závěr: natřete si asi půl hodinky před líčením na rty nějaký balzám. Tím, jak je matná, může později vaše rty vysušovat. :))



Když už mám nalíčené výrazně rty, tak u očí brzdím, klidně pak i vynechávám stíny. Na druhou stranu mám ale ráda, když jsou oči výrazné a řasenka mi někdy nestačí. V takových případech sahám nejčastěji po tužce na oči (popřípadě po černém stínu), se kterou zvýrazním jak horní, tak dolní linii řas. Abych docílila pro oko přirozenějšího pohledu, ,,neobtahuji'' oko celé, ale horní linku líčím asi do 3/4 a dolní do poloviny. 😊 Tužek na oči existuje velké množství, já jsem moc spokojená s tužkami od Bourjois Paris a skvělá je rovněž Le Crayon Khol od Lancome.


A můj nejoblíbenější bod na závěr - konturování! Už mi začíná být trapné o něm pořád psát, ale vždycky mi to nedá. No jen řekněte, že takový bronzer nedělá zázraky... :D Já už asi dva roky nepoužívám žádný jiný než Hoola od Benefitu a myslím, že ani nikdy po nějakém jiném nesáhnu. Vím, že se na něj mohu stoprocentně spolehnout a podle mě se i za jeho vyšší pořizovací cenu vyplatí. Já teď na podzim sahám kromě bronzeru ještě po tvářence, která je (překvapivě) v  burgundy odstínu a i ta vypadá teď na podzim skvěle! :)))




Co vy a podzim? Máte tohle období rádi, nebo chcete zpět léto? :))

Pusu, Angie. ❤️


6 komentářů:

  1. ten Nyx má krásnu farbu, aj ja ho mám doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NYX odstíny zkrátka umí :)) Mám jich doma několik a jeden je hezčí než druhý <333

      Vymazat
  2. Máš pravdu, když se řekne podzim, tak jedna z věcí co mě napadne, jsou rtěnky hlavně matné v tmavším odstínu!:D Nyx má suprovou kosmetiku, mám od nich několik věcí, včetně rtěnek i ty tekuté mě mile překvapily. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Od NYXu mám rtěnek několik a jsem s nimi nad míru spokojená, moc doporučuju! <33

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)