středa 28. ledna 2015

What i bought in January?!

Zdravím!

Jak už jste asi pochopili z nadpisu, dnes taky půjde o mé úlovky za měsíc leden. Musím Vás však zklamat - žádné bujaré nákupy to teda nebyly.... Vše, co jsem měla vyhlídnuté, jsem našla pod stromečkem, takže mám teď vlastně vše, co potřebuji (i když kdo nakupuje jen to, co nutně potřebuje, že?? :-D ).... I přes to všechno se ale našlo pár věciček, které mi v nákupním košíku skončilo. Tak jdeme na ně!



KIKO WATER EYE SHADOW, MAYBELLINE MASTER GRAPHIC

Tyto 2 produkty jsem vám již ukazovala v mém Haulu z Berlína. V první řadě jde o KIKO stíny v odstínu 204, pod názvem Master graphic se pak skrývají linky ve fixe.






L´OREAL PARIS HOT CURL SPRAY

Na tenhle sprej přišla moje mamka. Dlouho jsem scháněla nějaký produkt na vlasy proti teplu, jelikož si ráda dělám vlny. A nyní vím jediné - až budu něco potřebovat, na 100% pošlu do drogérie právě mojí mamču... Ano, hádáte správně, sprej je skvělý! Kromě ochranné funkce proti teplu navíc vlny fixuje, i když jsem je nelakovala, druhý den byly jako nově udělané.... 
(Rossmann, 147 Kč)



GABRIELA SALVETE STARS ENAMEL 

Jak už určitě víte, se třpytivými laky jsem kamarád... Když jsem tedy v drogérii viděla stojan s těmito, věděla jsem, že prostě neodolám.... 



(Rossmann, 74,90 Kč/ks)


GABRIELA SALVETE SUGAR ENAMEL

Laky ze Sugar kolekce jsem už několikrát obdivovala u ostatních blogerek. Naživo byly však ještě úžasnější. No co Vám budu povídat - byl by hřích ho tam nechat. Ostatně, kdo by nechtěl mít pocukrované nehty, že? :)



(Rossmann, 74,90 Kč)


Tak to by bylo pro dnešek vše. Doufám, že jsem Vás alespoň něčím inspirovala a zase příště!

Jaký je Váš nejlepší úlovek za leden? :)




2 komentáře:

  1. Lak od GS Lila a sprej na vlasy jsem měla taky a oba výrobky za mě super :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jsou... :) Musím říct, že hlavně z toho spreje jsem úplně nadšená :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)