sobota 24. ledna 2015

Mini Berlínský HAUL

Krásné sobotní dopoledne všem!

Jak už jste asi postřehli v posledním článku, minulý týden jsem vyrazila na 3 dny do Berlína. No a i když šlo o vzdělávací a poznávácí výlet, nebyla bych to já, abych si něco nepřivezla... Dnes to ale budou pouze 2 věcičky. Věřte mi, víc toho sehnat nešlo. V úterý jsme dorazili na hotel v podvečer, pak už nás čekala jen véča a prohlídka města. Středa byla věnovaná Bundestagu, následně pak návštěvě muzikálu. Poslední den jsme dostali zhruba na hodinku a čtvrt rozchod v jednom OC na oběd, až při této příležitosti jsem v poslední půlhodince někam zašla. Bylo to opravdu hektické, přesto jsem si však odvezla plno vzpomínek a tyto 2 krásné věcičky:




KIKO WATER EYESHADOW




Když jsem přišla a uviděla obchod Kiko, bylo mi jasné, že si prostě musím něco přivézt. Nikdy jsem na ten obchod nenarazila, bohužel... O to více jsem si to tam užila. Po dlouhém vybírání jsem k pokladně vykročila s těmito krásnými stíny v odstínu 204.


Jde o tzv. ,,water eyeshadow´´, které se mohou kromě normální aplikace používat také, překvapivě, namokro. Poté by měly mít stíny ještě větší kovový lesk a odstín by měl být výraznější. 



Jsem s nimi moc spokojená, pigmentace je bezchybná, stejně jako odstín. Dlouho jsem scháněla pěkný, burgundy stín, tak se mi to konečně podařilo. Navíc jsem vychytala ještě  50 % slevu, takže mě stály jen 4,40 Eura. 




MAYBELLINE MASTER GRAPHIC


V poslední volné chvilce jsem ještě zaběhla do DMka. Neměla jsem moc času, a tak jsem se rovnou vrhla ke stojanu Maybelline, protože mi akorát došli moje gelové linky a já měla od Maybellinu jedny vyhlídnuté. Nakonec, jak je u mě již dobrým zvykem, jsem však odešla úplně s jinými. Ulovila jsem linky ve fixe, které mají zkosený aplikátorek a zároveň jsou z jedné strany placaté. Prostě bezchybní adepti co se linek týká... Stály tam 6,85 Euro.

No a pak jen rychle pro pohledy a hurá domů! 

Máte zkušenost s kosmetikou KIKO, líbí se Vám od ní něco? :)

4 komentáře:

  1. Ahoj, máš super blog... Určitě pokračuj, držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Do Berlína bych se chtěla někdy podívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam byla dvakrát a určitě bych jela znovu, je to tam vážně super :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)