neděle 11. ledna 2015

Jak se jedna blogerka zamilovala do Benefitu....




Máte rádi pohádky? Doufám, že ano. Dneska Vám totiž jednu takovou povím... To si to takhle jednou kráčela s mamkou po Paladiu jedna blogerka za účelem dokoupit poslední dárky k Vánocům. No a nebyla by to ona, kdyby se nezastavila v Sephoře, že? :) Tak to tam tak prochází a najednou má před očima snad tu nejkrásnější dárkovou sadu, kterou kdy viděla. Ano, hádáte správně, jde přesně o ten ,,oranžový domeček od Benefitu´´.





Jakmile ho uviděla, bylo jí jasné, že odejít bez něj by byl hřích. A jak už tomu v pohádkách bývá, objeví se hodná víla a vše zachrání. I v jejím případě to happy endem skončilo. Nezjevila se jí sice žádná víla, ale její milovaná maminka se slovy, že by tu sadu mohl ještě někdo najít pod stromečkem. No a ten šťastlivec Vám tady teď píše tento příběh a celou dobu sám sobě nadává, že se ještě svým vykecáváním nedostal ani k bodu, co ta sada obsahuje. A tak se to tedy snaží napravit.



 V domečku najdeme:

1, TRIPLE PERFORMING FACIAL EMULSION

Tento krém je, asi jako všechny produkty ze sady, prostě kouzelný. Krásně se roztírá, rychle se vstřebává, zkrátka přesně tak, jak to má být. Navíc je v celém, plném balení.




2, IT´S POTENT! EYE CREAM

Dalším kouskem je tenhle krém na oči. Je, jak jinak, než perfektní. Našla jsem ho, stejně jako již zmíněný krém, v plném balení.



3, THE POREFESSIONAL 

Věc, která mě dostala asi nejvíc. Nikdy jsem bázím na obličej nepřišla dvakrát na chuť, ale teď je to úplně jinak. The porefessional dělá naprosto úžasnou práci a pleť po něm vypadá prostě nádherně. V balíčku byla zmenšená verze, takže už mě teď popadá panika, co budu dělat, až mi dojde. :-)




4, INSTANT COMEBACK FACIAL SERUM

Poslední věcičkou je tahle miniverze jejich známéno séra. To ovšem poputuje mamince, jelikož už nám v obchodě bylo řečeno, že je určený pro již dospělou pleť se sklonem k vráskám. Mě to moc potěšilo - alespoň trošku tím můžu mamce vyjádřit MÉ VELKÉ DÍKY za tenhle ,,boží dárek´´. 




A co říct závěrem? Snad jen to, že jsem se jednoduše zamilovala do Benefitu - od jejich roztomilých lahviček až po ten skvělý obsah vevnitř. :)

Co vy a Benefit? Máte s ním zkušenosti?




2 komentáře:

  1. U nás Sephora nie je, a tak som na tento "domček" ešte nenarazila. Ale vyzerá to veľmi dobre :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky moc spokojená - líbí se mi, že je balení originální, žádná papírová krabička :)

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)