sobota 3. ledna 2015

Lucky with my p2 lucky

Snad asi v každém článku, kde jsem se zmínila o Vánocích, jsem si neodpustila slovo ,,třpytivé´´. Ano, třpytky jsou opravdu něco pro mě, a proto není divu, že jsem v tomto období, kdy jsme se konečně dočkali sněhu, nahodila na nehty tuhle nádheru. Jde vlastně jen o miliony třpytek v lahvičce, které dělají naprosto boží efekt.



Lak na nehty je od značky p2. Je mi jasné, že tuto značku moc lidí nezná, ale je to dle mého názoru škoda. Já mám osobně tuhle značku moc ráda. Kupuji ji v DMku v Německu a poměr cena : kvalita je naprosto senzační. Mám od nich paletku stínů, tužky na oči,... Ano, snad u žádné věci od p2 jsem si neřekla, že jsem s nákupem udělala chybu.



Ale teď zpátky k laku! Jedná se o sand style polish v krásně pojmenovaném odstínu 150 lucky. Na nehty jsem aplikovala 2 vrstvy a přes ně transparentní top coat od Sally Hansen, dělám to tak vždy se všemi laky. Jak jsem tak koukala, 1 vrstva by stačila, ale při druhé to zkrátka rozbalí víc, to je jasné. Jediné, z čeho mám strach, je odlakovávání. Je totiž na nehtech díky (kvůli) třpytkám hrubý, a jak asi všichni víme, tyhle laky zrovna nejsou adepty pro snadné odlakovávání. Já mu to ale prominu. Za tu parádu, kterou umí udělat, jsem schopná se pak hodinu mučit s jeho odstaňováním. No jo, třpytky mě zkrátka vždycky dostanou....




Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)