sobota 3. ledna 2015

Kreslený film

Krásný večer všem!
Dlouho jsem přemýšlela, co bych mohla zařadit do rubriky ,,Do It Yourself´´. Pak jsem potřebovala něco najít na flashce a najednou tam na mě vykouklo moje video. Nakonec jsem se rozhodla, že vám o něm něco napíšu.
Chodím do jednoho výtvarného kroužku, kde jsme měli jako dlouhodobé téma právě kreslený film. No a jak vlastně ten můj vznikl? Bude to znít možná jednoduše, ale věřte, jsou za tím hodiny a hodiny práce... Kdybych někomu řekla, že jsem na tomto ani ne 3minutovém videu strávila víc než 3 měsíce a nafotila tisíce (opravdu několik tisíc) fotek, možná by mi jen těžko uvěřil... Ale je to tak.
Nejprve si musíte samozřejmě vše rozmyslet(téma, děj,...), no a pak hurá na věc! Začnětě tím, že si připravíte všechny obrázky, které se ve filmu budou objevovat. Když máte vše namalované, nachystejte si foťák se stativem. Doporučuji si na stativu nějak označit, jak jste měli jeho nožičky vysoko, protože nikdo nesmí poznat, že jste to vše nenafotili v jeden den (opravdu se to nedá...). Další nutností je samozřejmě najít místo s vhodným světlem.... A pak už jen postavit obrázky, CVAK, posunout vše o milimetr a CVAK.... a takhle až do zblbnutí. Opravdu pohybujte se vším pomalu, jinak budou ve výsledném videu postavičky či věci skákat, ne chodit :-D . Až se dostanete k tomu, že budete mít vše nafoceno, čeká vás už jen poslední část - v jakémkoliv programu udělat z těch tisíců fotek 1 film....
Já sama vytvářela film o tom, jak se děravé boty urazí, když si je jejich majitel nechce vzít v den, kdy venku prší. Když se poté vrátí domů, jiné boty, které si ten den vzal, jsou úplně špinavé od bahna. No a jak se zachovají děraví ,,žraloci´´? Ano, smějí se jim :-).
Jak vidíte, nápady jsou všude kolem nás, tak honem nějaký popadněte a hurá tvořit!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)