čtvrtek 26. července 2018

Aničky, vše nej! ❤️

26. července je tady a s ním i můj svátek! :D Takže všechny Aničky, které tady mám, přeji vám jen to nejkrásnější! My to letos doma slavili o dva dny dřív, protože proč ne, žejo. Vyrazili jsme na véču do bistra u jednoho šumavského kempu, které jsem chtěla už hrooozně moc dlouho vyzkoušet a říkám vám jediné - nebyla jsem tam naposledy! No jen koukněte sami...












Co vy? Taky patříte mezi lidi, kteří slaví i svátek, nebo řešíte jen narozky? :)))

Pusu, Angie. ❤️

10 komentářů:

  1. svátek jsme slavili vždy tak, že jsme si navzájem dali bonbonieru a kytku a čau :D ted slavíme jen narozeniny

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy svátek nijak neslavím, ale musím uznat, že takovou oslavičku bych si nechala líbit:D To prostředí i to jídlo vypadá fakt krásně

    OdpovědětVymazat
  3. Meniny nejako veľmi neoslavujem, ale narodeniny áno :) Meniny si oslávila fakt pekne a hmm mňam tie dobrooty :3 Dodatočne všetko najlepšie! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dodatočne ti prajem všetko najlepšie! Deň si si poriadne užila, krásne fotky :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  5. Ja oslavujem ako kedy. Raz áno, raz nie :) Dodatočne všetko najlepšie aj ja prajem :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)