úterý 10. července 2018

Hurá na dovču!

Léto je v plném proudu a s ním i dovolené do všech možných koutů světa. Ať už se ale každá z nás chystá někam jinam, jedno máme všechny společné - balení. Pro někoho trápení, pro někoho legrace na deset minut. Já musím říct, že se díky mému častému výletění řadím do skupiny šťastlivců, kteří mají zabaleno za chvilku a bez větších problémů, a proto jsem se rozhodla, že vám dám v dnešním článku pár beauty typů na produkty, které byste doma určitě neměly nechat!


Twist & Spritz rozpašovač parfémů - z tohoto mramorového fešáka nejsem podle vašich komentářů v minulém beauty článku odvařená sama a já se ani nedivím! Snad nikdy jsem neměla praktičtější věc... Nejen, že difuzér skvěle vypadá, ale navíc u sebe nemusíte nosit velký flakon vaší nejoblíbenější vůně s sebou. Do kabelky/příručního zavazadla se vejde více než snadno a vy svou vůni můžete použít kdykoliv během dne. Pro mě velké musthave nejen na cestování! 😊




Když už jsme u těch vůní, neodpustím si vynechat tělové spreje Naturalium. Ne každá má totiž v létě chuť na těžkou vůni a co si budeme povídat - taková pravá kokosová/melounová/... vůně k moři patří stejně nejvíc!




S vůní už pro dnešek končíme, slibuji! S čím ale rozhodně nekončíme je mé nejoblíbenější konturování. Bez toho se totiž neobejdu nikdy během roku, no a na dovče už vůbec ne! Podtrhnout naše opálení chceme přeci všechny, nebo ne? 😉 Proto mám ve své kosmetické taštičce vždycky bronzer a rozjasňovač. Bronzer mi krásně dodá opálení, na dovolené nejraději používám tekutý Hoola bronzer od Benefitu, který navíc oproti práškové verzi dokáže ,,přežít'' i koupání. No a rozjasňovač se krásně leskne na sluníčku a dodá celému obličeji velkou dávku energie. Dokonalé kombo. ❤️





PS: Pokud se teď někdy chystáte do teplých krajin a máte zálusk na nějaký z ,,cestovních musthave produktů'', určitě nezapomeňte využít Summer Black Friday. No ještě řekněte, že se někomu z vás sleva 20 % a doprava zdarma nebudou hodit!

Pusu, Angie. ❤️

6 komentářů:

  1. Moc pěkný článek a super produkty já už se strašně "těším" na balení, které mě čeká za pár dnů :D.

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som závislák na všetkom kokosovom čiže mám jasného výhercu :D

    Máš ináč krásny blog, teším sa na new posty a dávam follow :)

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten kokosový sprej je neskutečně nejlepší!! :D Jééééj, moc děkuju!! <3

      Vymazat
  3. Super produkty :) Mini cestovný rozprašovač je skvelá a šikovná vecička nie len na cestovanie, telové spreje mám veľmi rada, obzvlášť kokosové, no tento mne osobne veľmi nevonia

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozprašovač je vážně super! Vůbec nechápu, jak jsem bez něj mohla předtím žít :DD

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)