pondělí 6. srpna 2018

Líčení na fesťák?!

Vždycky jsem byla a budu fesťáčková. Celou tu atmosféru MI-LU-JU a žádný rok si (pokud to jen trošku jde) nenechám alespoň jeden utéct. Letos jsem stejně jako minulý rok vyrazila na Hrady a opět to bylo úžasné, ne-li ještě lepší! Fotky vám určitě všechny dám do samostatného článku, dneska se totiž trošku pobavíme o líčení na těhle akcích. Co si budeme povídat, člověk chce vypadat hezky, ale v tom obrovském horku je to někdy oříšek. Jak jsem to letos řešila já? :))


Takže zaprvé: rozhodně jsem nevynechala obočí. To totiž přidá celému obličeji na výrazu a zbytek make-upové výbavy pak díky tomu můžete omezit. Kombinace dvou produktů, které používám, je navíc stoprocentně odolná vůči vedru a mně tak obočí vydrželo upravené celý den. Jako první vždy doupravím lehce barvu a tvar pomocí tužky Precisely, my brow pencil od Benefitu, celé dílo pak zafixuji bezbarvým gelem Brow this way od Rimmelu. Má skvělý, malinký kartáček, se kterým se pracuje úplně skvěle, moc doporučuji. :)





Co jsem ale na druhou stranu úplně vynechala, byl make-up, pudr a další podobné věci. Osobně si myslím, že by obzvlášť v tomhle počasí měla pleť hezky dýchat. Drobné nedokonalosti jsem proto zakryla pouze tenkou vrstvičkou Catrice Camouflage cream. Tenhle korektor je za mě už několik let naprosto bezkonkurenční a kryje bez jediné chybičky.



Co se týká očí, na ty jsem dala primer, na celé víčko + do vnitřního koutku světlý, třpytivý stín, pod spodní řasy trošku tmavšího stínu, z černého stínu jsem udělala černou linku, vše dokončila řasenkou a za 3 minuty bylo hotovo! Díky They're Real! řasence od Benefitu jsem navíc během dne nemusela řešit, že mám někde řasenku obtisklou, držela totiž celou dobu jako přikovaná. Navíc dělá neskutečné řasy, za mě je to jedna z nejlepších řasenek, co jsem kdy měla!



Jak řešíte líčení na fesťákách vy? Taky se vše snažíte omezit na minimum, nebo právě naopak? :))

Pusu, Angie. ❤️

2 komentáře:

  1. Na fesťáku se taky snažím omezovat kosmetiku na minimum, letos jsem si nechtěla brát vůbec nic, nakonec jsem si vzala alespoň korektor, pudr a tužku na obočí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A bohatě to stačilo, že? :-P Já s sebou minulý rok táhla spousta věcí a ve finále úplně zbytečně :D

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)