pátek 13. července 2018

Korálkování...

Vždycky jsem milovala všemožné kamínky a minerály, hlavně pak z nich vyrobené náramky. Ty jsem si kupovala všude možně, ale poslední dobou jsem se rozhodla, zkusit si nějaké vyrobit sama. Dojela jsem do prodejny koralky.cz (super obchod v ulici Milady Horákové v Praze), koupila si spoustu přívěsků, vlákna a samotné korálky a další den se dala do toho. Výsledek je podle mě úžasný a já už mám teď spoustu zájemců! :DD








A co vy? Zajímáte se o to, co jaký kamínek léčí/čemu pomáhá/před čím ochraňuje...? 

PS: Chtěli byste článek o tom, jak náramek postupně vzniká? :)))

Pusu, Angie. ❤️

8 komentářů:

  1. Náramky vypadají moc pěkně a článek by mě zajímal :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  2. O tyhle věci se nezajímám a moc tomu nevěřím,ale je to moc hezký. Mohla by sis tím přivydělávat

    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, tak to já na to zase věřím moooooc :))) Myslíš? :D Tak to děkuji! :-P

      Vymazat
  3. Super náramky! :) A myslím si, že jsem další zájemkyně! ;) :D
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééj, ty jsi zlatíčko! :-P Budu s tebou počítat <333

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)