neděle 8. května 2016

Mother´s day ♥

Dobré ráno!

Vím, že to bude znít jako hrozné klišé, ale stejně si to neodpustím, protože si těchto pár řádků každá mamča zaslouží. Čím starší jsem, tím víc si všímám, co všechno pro mě moje mums obětovala, jak úžasně se díky ní mám a jak neskutečné možnosti mi v životě dává. Je mi nesmírnou oporou a jsem ten nejšťastnější člověk na světě, že je zrovna ona tou mojí ochránkyní. Zaklapněte tedy alespoň pro dnešek počítač (I když by se ale malinkatá chvilka našla každý den, co myslíte?) a vyrazte s mamí někam ven. A nezapomeňte ji jakoukoliv maličkostí potěšit i jindy, než jen o narozeninách, svátku a dni matek... Zaslouží si to!



6 komentářů:

  1. Slusi Ti to :). Mamusce jsem taky davala kvetinu a jeste kakaovy boby a udelaly ji darky radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. mne tieto pekné slová o mamičkách nikdy neprídu klíše..ako si sama napísala určite si to každá zaslúži.. aspoň raz do roka ! :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, že to takhle nevidím sama :)) ♥

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)