úterý 24. května 2016

Everyday beauty essentials

Vždycky Vám píši o mých aktuálních objevech a oblíbených produktech, ale nikdy jsem Vám vlastně nedala dohromady věci, které používám nejčastěji. Pokud bychom k tomu ještě přidali korektor a rozjasňovač, dalo by se říct, že jde o produkty, které používám denně. A k tomu mě napadá - chtěli byste článek My make-up routine? :))


Začneme první řadou a to s Baby lips. Moc mi na nich vyhovuje, že mým rtům dodají kromě hydratace i nějakou tu barvičku - ideál na ranní spěch, když zrovna není čas na to se se rtěnkou nějak extra vykreslovat.


Pokud ale vím, že nějaká pořádná rtěnka přijde, rty dopředu hydratuji, a to tímto úžasným balzámkem s arganovým olejem, o kterém tady na blogu ještě uslyšíte.


A u rtů ještě zůstaneme. Můj naprostý svatý grál (snad jediný produkt, který si po vypotřebování hodlám koupit znovu) je tato rtěnka od Bourjois. Dokonalý odstín, výdrž a hydratace. Zkrátka nemám slov. ☺



Protože si někdy zahušťuji řasy černým stínem a nechci, aby byl po půl dni všude rozmazaný, pojistím vše primerem. Tenhle od Essence mi navíc díky pleťovému odstínu hezky sjednotí víčko.


Již zmíněnou černou linku dělám buď úplně černým, nebo tmavě šedým stínem. Na to používám toto trio od E style.



Na rozjasnění vnitřních koutků tu pak mám buď třetí stín z předchozího tria, nebo rozjasňující tužku od Catrice.


Řasy a s nimi i má oblíbená ,,Colossálka´´ od Maybelline. Krásně řasy natočí, oddělí od sebe, prodlouží a navíc nespadává nikam pod oko a drží hezky celý den.



Pokud se nemaluji hned ráno po aplikaci krému, sáhnu ještě před make-upem (většinou jde o Acnecolor) po primeru. Stay matte od Rimmelu mohu jen doporučit. ;)




A poslední věc - obočí. Ničím ho nedokresluji, ale neobejdu se bez průhledného gelu od Alverde (mám už druhé balení a nechci jiný, doporučuji!).


Určitě mi do komentářů napište, které produkty nejčastěji používáte vy a zda byste chtěli nafotit moji denní make-up rutinu! :)) Hezký den ♥

8 komentářů:

  1. Super článok, z produktov, ktoré používaš používam rovnaký primer a som s ním veľmi spokojná!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek. Rtěnka má naprosto božský odstín. Poslední dobou jsem trošku upustila od výrazných rtěnek a zaměřuji se na jemné nude odstíny. Poslední dobou jsem si zamilovala rtěnku od Rimmelu Kate č.45

    OdpovědětVymazat
  3. Snažila jsem se objevit alespoň jeden produkt, který bych taky měla, ale nic. Tak aspoň mám tip na případný nákup :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se vším jsem moc spokojená, takže mohu jen doporučit ;)

      Vymazat
  4. Baby lips miluji! Super článek!

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)