pátek 20. května 2016

Friends, friends and ...? Friends!

,,Andělé existují. Jen nemají křídla a říká se jim přátelé.´´ Tak tuhle větu bych nejraději hlásala všem a pořád. Poslední dobou zažívám strašně super období a doufám, že bude ještě dlouho trvat. Vždycky jsem přemýšlela, čím to je? Co se tak hrozně změnilo, že mám najednou potřebu chodit s úsměvem od ucha k uchu a tolik věcí, kvůli kterým bych se dřív trápila, teď přejdu s nadhledem?





Když jsem byla mladší, nikdy jsem nepřemýšlela, jak je důležité mít kolem sebe super kamarády. Pak ale přišlo v mém životě spooousta změn, tou největší asi skoro rok strávený v Německu. Hlavně tam jsem poznala, komu na mě opravdu záleží a vytřídila si tak lidi v mé okolí. Najednou vím, za kým můžu kdykoliv a s čímkoliv přijít (samozřejmě se tu teď nebavíme o rodině, která pro mě vždycky byla a bude tou největší oporou ♥) a hlavně - s kým dokážu naprosto vypnout a zapomenout na všechny starosti. Ať už je to moje nejmilejší Kristýnka, se kterou jsem zažila nespočet smíchem probrečených hodin a ty nejlepší holčičí večery a nakupovací výlety, a nebo moje třída - bezchybný kolektiv, se kterým se vydáme na lyže, nebo na pokec do pizzerky (třeba jako dneska),...


Abych tedy tak nějak shrnula dnešní lehce vážnější článek - poslední dobou je můj diář naplněný k prasknutí. Miliony kafíček, procházek, nákupů, večerů nad drinkem a ,,vážnými tématy´´ - to jsou přesně věci, díky kterým už spolu se školou nic jiného nestíhám. Ale co jiného vlastně potřebuji dělat, než se úžasně odreagovat a prodloužit si smíchem život?


PS: Podle psychologů vydrží přátelství, které trvá minimálně sedm let, už napořád. Takže Týnko, je to jasný! Už to spolu holt budeme muset nějak vydržet. :D ♥

PPS: Díky, že vás mám!!! ♥

PPPS: ,,Friends isn´t about who came first and who you´ve known teh longest, it´s about who came and never left...

PPPPS: ,,Wherever we are, it is our friends that make our world.´´





Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)