neděle 1. března 2015

TOP 10 - ÚNOR 2015

Krásnou první březnovou neděli Vám všem!

Skončil nám únor a to znamená jediné. Ano, hádáte správně, dneska to bude další nálož mých měsíčních oblíbenců.






1, DEKORATIVNÍ KOSMETIKA


Mám pocit, že Chubby sticky teď doslova ovládly svět, u mě tomu není jinak. Mé dva od Bourjois jsem si naprosto zamilovala a už brzy se můžete těšit na samostatný článek, protože si ho jednoduše zaslouží...


2, PEČUJÍCÍ KOSMETIKA


Akneroxid, gel, nebo ještě lépe ,,krémovou pastu´´, jsem si moc oblíbila. Jde o produkt, který by měl zabraňovat nedokonalostem pleti, svou práci vykonává s přehledem. Jedinou nevýhodu, kterou jsem našla je, že ho neseženete volně v drogérii, pouze v lékárně...


3, LAK NA NEHTY


Jak už asi víte, jsem milovník všemožných třpytivých top coatů, pod které je ale potřeba dobrý základ. Já si tento měsíc oblíbila matný, tmavě hnědý lak od Avonu z Hollywood kolekce. Dlouho vydrží, neloupe se a ta barva je úchvatná...


4, PRODUKT NA VLASY


 Únor - období čepic a zplihlých vlasů? Ne, alespoň v mém případě. Mám totiž své milé batiste suché šampony. Mám je opravdu moc ráda, nikdy mi žádné jiné tak dobře nevyhovovaly.


5, KOUSEK OBLEČENÍ



Vždycky jsem nosila spíše džíny, ale od té doby, co mám tyhle ONLY černé kalhoty, bych nejraději nenosila nic jiného... Jsou pohodlné, mají úžasné detaily v podobě malých zipů a hodí se téměř ke všemu - značka ideál :-D .


6, DOPLNĚK


Stejně, jako se mění lidé, se u mě mění ,,náušnicová závislost´´. Jsem člověk, který se doma pyšní sbírkou téměř 200 párů, ale poslední 2 měsíce jsem si nevzala jiné, než tyhle pecičky z Tchiba, které jsou z kolekce Heleny Fischer. Těžko říct, zda mě někdy ta závislost pustí, vrátit se znovu k těm ostatním, ale teď to asi ještě chvilku neplánuji...


7, CITÁT

,,Nikdy nelituj, že si ve svém životě někoho poznal. Dobří lidé ti dají štěstí, od zlých lidí máš zkušenosti, ti nejhorší ti dají lekci a ti nejlepší vzpomínky...´´ <3


8, DEN

I když jich, jako vždy bylo více, moc jsem si užila 18.2., kdy jsem vyrazila s mamkou do Prahy. O našem výletu, včetně Haulu, už jste se na blogu mohli dočíst, takže určitě víte, o čem mluvím a jak super to bylo... :) Děkuju mami! <3





9, + 10, JÍDLO A PITÍ

Dneska jsem se rozhodla spojit naše dvě poslední, gurmánské kategorie dohromady. Jde totiž celkově o výrobky Alpro soya. Už asi třetím rokem je ustavičně kupuji a nehodlám přestat. Sójové mléko, ať už vločkové, normální, či čokoládové, sójové pudinky.... Všechno prostě miluji a vřele doporučuji! :)



Tak, další oblíbenci za námi. Mějte se krásně a zase příště!

PS: Máte zkušenosti s alpro výrobky? Chutnají Vám? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)