úterý 17. března 2015

Bucket list #1

Krásný den milí čtenáři a čtenářky!

Blogovým světem teď křížem krážem prolétá tzv. ,,bucket list for girls´´ a já musím uznat, že se mi ten nápad moc líbí. Jde o soubor obrázků, které zachycují různé životní momenty, které bychom ještě chtěli zažít. Vzhledem k tomu, že je obrázků víc než dost, jsem se rozhodla rozdělit svůj bucket list do několika dílů - v každém Vám představím 10 vytoužených zážitků. Tak jdeme na to!
















A co je u Vás věc, kterou byste ještě za život chtěli vyzkoušet? :)

6 komentářů:

  1. Neviem či môj komentár publikovalo tak ešte raz -__- :D
    Pri posledných dvoch som sa usmiala, hlavne pri tých rifloch - také typické pre mňa byť 2 hodiny v auparku a plakať že mi nič nesedí :D :D nevadí..

    http://www.anetabjelakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, také se chystám svůj BL zveřejnit :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. takýto článok musím spraviť aj ja! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě udělej, moc mě bavilo prodírat se celým bucket listem :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)