pondělí 16. března 2015

GS - STARS ENAMEL

Krásný den všem!

Vždycky jsem pískové laky od GS obdivovala na jiných blozích, až jsem nakonec sama neodolala a pořídila si rovnou dva. Jedním z nich je tento krásný, narůžovělý.





Tento lak si mě získal hlavně barvou. Už určitě dobře víte, že já třpytky ráda... Nejdříve jsem si myslela, že je to pouze směs milionů růžových třpyteček, ale ne! Při zkoumání jsem zjistila, že v sobě obsahuje ještě větší, stříbrné částečky. Právě tento detail dělá nehty ještě třpytivější a mnohem studenější...


Co se týče balení, nemám výhrady. Lahvička se mi designově moc líbí. Naprosto skvělý je i samotný štěteček, je krásně velký a lak se s ním dobře nanáší.


Kryje dobře, já osobně nahodila vrstvy dvě, lak to poté prostě víc rozbalí. :-D Spolu s transparentním top coatem krásně drží a neloupe se. Právě proto je ale poté trochu obtíž ho z nehtů odlakovat. Už dlouho jsem si říkala, že musím vyzkoušet alobalovou metodu, tak snad už se k ní dokopu...



No a na závěr ještě pár obecných informací:

  • seženete v Rossmannu
  • cena: 75 Kč (normálně je vyšší, měla jsem myslím 50 % slevu)
  • značka: Gabriella Salvete
  • kolekce: Stars enamel
  • odstín: LILA 01

A co vy? Zkoušeli jste někdy nějakého krasavce od GS? A máte zkušenosti s alobalovou metodou?


Mějte se krásně a zase příště!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)