úterý 10. března 2015

Bourjois COLOR BOOST

Zdravím!

Určitě jste v poslední době zaznamenali v drogériích a parfumériích stále větší a větší výběr všemožných chubby sticků. I já jsem neodolala. V Douglasu jsem ulovila ,,Color boosty´´ od Bourjois a byla to ta nejlepší věc, co jsem mohla udělat...





Já jsem tedy své chubby sticky ulovila v Douglasu. Jako velké plus vidím celkově filozofii produktu. Barví jako rtěnka, ale hydratuje jako balzám. Prostě ideální...


Nejprve jsem se bála výdrže, ale ta je překvapivě skvělá - dvě hodinky na rtech dá. Když produkt na rty nanášíte, je krásně jemný, pak se však na rty barva zachytí a drží tam, aniž by je dále vysušovala. 

Jak už jsem se zmiňovala na začátku, já mám doba Color boosty rovnou dva. První odstín s názvem 02 Fuchsia libre je krásná, tmavě růžová barvička. Druhý, 03 Orange punch, je krásný nude odstín zabarvený do oranžova. 



A malé shrnutí na závěr:

+ hydratace, ale barva jako od rtěnky
+ dobrá pigmentace
+ dlouhá výdrž (vzhledem k hydrataci)
+ SPF 15
+ voděodolný
+ dostupnost

- doba výdrže se neshoduje s údajem na obalu (10 hodin, jak výrobce slibuje, chubby stick nezvládne, přesto je výdrž dobrá)



Tak a to je pro dnešek vše. Jak vidíte, já jsem z Color boostů nadšená a rozhodně bych se nebránila koupi dalšího odstínu. 

Co vy a chubby sticky - yes or not? :)

10 komentářů:

  1. Ten růžový odstín vypadá skvěle, celkově ten produkt vypadá moc zajímavě :) kolik stojí? -L

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Tak v tom případě moc doporučuji - já jsem opravdu velmi spokojená! :)

      Vymazat
  3. Vypadá to super, ja by som ich asi skôr vyskúšala na nejakú párty!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. tá ružová super, tá oranžová je taká obyčajná :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se osobně taky ta růžová líbí víc, ale na denní nošení do školy využívám tu nude více :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)