neděle 16. září 2018

Sourozenecký pátek ve Vnitroblocku!

Tak jak se všichni máte? Já se snažím využívat ještě poslední dny volna na maximum, než mi začne učení 24/7. :DDD Sice mi přijde, že poslední týdny žiju tak nějak v taškách a doma nejsem ani pár dní v kuse, ale to je přesně to, co alespoň na chvíli potřebuji a co si hrozně užívám. Včera večer jsem se vrátila domů a zítra odpo už zase vyrážím za dalším dobrodružstvím, takže teď rychle sedám k počítači, abych Vám napsala alespoň dnešní článek... :))




Dneska bych Vám ráda dala super tip na oběd. Minulý pátek jsem měla nějaké zařizování v Praze, tak jsme se tam s bráchou sešli a užili si super sourozenecký den. No a protože jsem ,,nutně'' potřebovala vyfotit novou profilovku a jemu se do toho nechtělo, rozhodla jsem se uplatit ho něčím dobrým - no a korejský hamburger ve Vnitroblocku to zvládl na výbornou. :DD Zůstali jsme tam potom i na kafe, dojeli jsme vyzvednout B., něco málo pokoupili a večer celý den završili Shakespearovskými slavnostmi.











Co jste dělali poslední dny vy? :))

Pusu, Angie. ❤️

4 komentáře:

  1. Tak to je super, že jste si s bráchou udělali takový krásný sourozenecký den, já bych k tomu svýho bráchu nepřemluvila ani náhodou :D Moje poslední dny jsou snad jen o samém zařizování, příští týden začínám studovat v Brně, tak se mi toho teď nahromadilo docela dost toho, co jsem ještě musela zařídit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. studijní začátky jsou šílené, co? :D Člověk neví, kam skočit dřív... :)))

      Vymazat
  2. Vyzerá to tam veľmi zaujímavo. A burger vyzerá skvele, mňam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do celého prostoru (a do toho burgeru taky! :DDDD) jsem se totálně zamilovala! <3

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)