středa 8. srpna 2018

Hrady 2018 #photodiary

Ahoj ahoooj!

Už asi všichni víte, že jsem naprosto fesťáčková. Celou tu atmosféru MI-LU-JU a za nic bych ji nevyměnila. Letos jsem stejně jako vloni vyrazila na Hrady a užila si je snad ještě víc. Všechny kapely a zpěváci byli úžasní, počasí vyšlo na jedničku (no dobře, vedro bylo šílené, ale lepší než prška, ne? :DDD) a já si užívala každou minutu tam. Navíc jsem se ani nemusela trápit ve stanu, protože jsme měli sjednané v Českém Krumlově (cca 20 minut autem odtud) ubytování, takže kromě fesťáčku jsem si užila taky sobotní dopolední prochajdu tímhle krásným městem - no prostě BOMBA! :)))












Jezdíte na nějaký festival? Pokud jo - na jaký? :)))

Pusu, Angie. ❤️

2 komentáře:

  1. Hele, já shodou okolností byla taky na Hradech! :) Moc Ti to slušelo! Určitě takhle vyrážej s mamkou častěji, jste spolu super! :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak to slušelo tobě!! <33 Dlouhý šaty, klobouk, prostě pecka!

      Jéééj, moc děkujeme! :-P To mi zas někam vyrazíme, vždyť nás znáš... :DD

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)