neděle 26. června 2016

Rýžový chlebíček s banánem

Ahoj!

Dneska mám pro vás jeden easy peasy recept, který si určitě, stejně jako já, oblíbíte. Je totiž hotový za 5 minut a navíc chutná výborně. Ideální volba na svačinu, nebo na ranní spěch. ☺





Jak už jsem psala, zvládne tenhle recept opravdu každý. Stačí jen namazat na rýžový chlebíček oříškové máslo a nahoru nakrájet kolečka banánu. A je hotovo! Lehké jako facka, že? :))




Co nejraději svačíte vy? :)))

14 komentářů:

  1. To musím vyskúšať! Vyzerá to fakt chutne. Takéto jednoduché recepty mám rada. :) Ja keď mám čas, tak si väčšinou dám nejaké ovocie alebo niečo menšie. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám tyhle jednoduché recepty ráda :) Navíc, když je to tak chutné a zdravé ;)

      Vymazat
  2. Mňam, mňam, mňam, nechceš mi poslat k snídani? :) Jsem líná si to jít udělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je take easy a rychly, že to určo zvládneš i v největším stádiu lenosti - vyzkoušeno :D

      Vymazat
  3. Zdravé, lehké a určitě i výborné! :) Mít doma potřebné ingredience, hned si to udělám ke svačině :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě někdy vyzkoušej, chutná to opravdu dobře :)))

      Vymazat
  4. Nejradši svačím ovoce, díky za chutný tip ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Dělám to podobně.. kombinaci arašídového
    másla (domácího!! 100% arašídy) a banánu miluju :)
    Akorát místo rýžových chlebíčků mám
    nejradši křehké rohlíčky ACTIVE od Bona Vita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Óóó. tak to musím taky vyzkoušet! Díky za typ :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)