čtvrtek 30. června 2016

Month in pictures - Juny

Červen byl snad tím nejhezčím měsícem v tomhle roce. Škola je u konce, začínají prázdniny! To ale rozhodně není jediná pozitivní věc. Povedlo se mi taky úspěšně dokončit autoškolu a teď už jen čekám na to, až si budu moct řidičák na úřadě vyzvednout. A vzhledem k mým narozeninám jsem taky byla na jedné párty za druhou, doteď nechápu, jak jsem dokázala tolik oslav za jediné dva víkendy přežít. :D A abych nezapomněla! Taky jsem zahájila letní brigádu. Mám možnost pracovat v jedné z mých oblíbených kaváren - práce přímo pro mě, že? :)))

 












:DDDDDD 












To je taaaak strašně dobrý! A navíc zdravý, samozřejmě :D






Sranda v každém věku :DD

nejkrásnější dáreček :-* 


Příprava na vystoupení při zakončení školního roku s kočkama <3


4 komentáře:

  1. Jé Aničko, ani nevím k čemu ti gratulovat dříve :). Tak nejdřív ti především dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám! Ať jsi pořád takové sluníčko, ať jsi šťastná, zdravá a spokojená a ať se ti ve všem daří! Poté gratuluji k úspěšnému ukončení autoškoly, školy, prázdninám a nové práci :). Musí to být ale výzva, co? Já nevím, jestli bych tam vydržela odolávat všem těch lákavým sladkým nástrahám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Domčo, takovéhle komentáře se čtou samy... Děkuju moc :-* Ze začátku jsem se všech těch dortíků taky bála, ale ono jak to tam pak vidíš pořád, tak už na to ani chuť nemáš. (Jako ne že bych nekdy neodolala, žejo... :D )

      Vymazat
  2. Jů, tak to moc gratuluju k řidičáku i k brigádě ve tvé oblíbené kavárně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)