středa 23. března 2016

Dear photodiary...

Včera jsem si v Praze užila tak super den, že mi ani trošku nevadilo, že mě budíček mamka z postele vytáhla už v pět ráno. Vyrazila jsem totiž na všemi známou a právě probíhající výstavu Titanicu. Odtud už mé kroky směřovaly za další výstavou, tentokrát šlo o obrazy Salvadora Dalí. Celý den jsem završila na Novém Smíchově, kde jsem prošla pár obchodů a taky jsem se tam sešla na rychlokafe chai tea latte s bráchou, který se tam kvůli těm deseti minutám harcoval o pauze ve škole #nejšťastnějšísis ♥. No a protože jsem z toho konečně jarního počasí taaaak strašně nadšená, vyrazila jsem ven ještě na pořádnou procházku.



































Celý nápad s palubním lístkem mi přišel super! ☺

Podle popisku pasažéra, za kterého jsem ,,cestovala´´ já, jsem se neměla špatně, plavbu jsem však nepřežila... 









Byli jste na Titanicu? A jak si užíváte první jarní dny? :))

18 komentářů:

  1. Výstava Titanicu musela být opravdu skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musela to byť krásna výstava:) tiež sme ju mali u nás na Slovensku, ale bohužiaľ som nebola, čo veľmi ľutujem:(
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti ani nedivím, taky bych litovala :) Ale tak třeba ještě nějaká možnost bude :))

      Vymazat
  3. Ta výstava by se mi líbila,nevíš do kdy bude? Já se jdu podívat na internet, jestli najdu informace, s přítelem nás to zaujalo a taky bysme se rádi jeli podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že až do června, takže to určitě stihnete ;)

      Vymazat
  4. Super fotky! :)
    Obojí vypadá moc dobře. Hlavně ten Titanik musí být vážně moc zajímavý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to líbilo opravdu moc, hlavně to zpracování, žádná nudná výstava... Za mě velký palec nahoru :))

      Vymazat
  5. Včera jsem byla taky na smíchově, chtěla jsem si něco hezkého koupit, ale ty davy lidí mě kolikrát tak unaví, že jsem potom nakonec odešla jenom s láhví vody :D A na titanic jsem se také chtěla jít podívat, teď už nemusím, když jsi to tak hezky nafotila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ty davy lidí jsou opravdu únavné... -_-

      Vymazat
  6. Tak ta výstava musela být super. Titanic mám velmi ráda, jenom škoda, že je a výsava až v Praze :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že trvá až do června, tak třeba si uděláš někdy výlet a dorazíš tam, i když bydlíš asi dál od Prahy ;)

      Vymazat
  7. Výstava o Titanicu musí být vážně skvělá! :) Sama se na ni chystám, tak snad to stihnu :) Krásně strávený den v Praze! :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se vydej, stojí to za to! ;) Máš pravdu, den neměl chybu ☺

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)