středa 26. září 2018

Šumavská holka v Brně! #photodiary

I když mám Brno od domova před celou republiku, neodpustila jsem si tam malou návštěvu a minulý týden tam vyrazila, abych si užila poslední letní volné dny. Začíná tam totiž studovat/žít/pracovat stále více a více mých kamarádů a já se tomu ani nedivím. Brno je úžasné! Všichni jsou tam moc milí a v centru města je každá ulička taaak krásná! Chvílemi jsem si připadala jak někde v Itálii. :DD Možná i kvůli tomu šílenému horku, to bych tam asi nedávala, haha. Užijte si pár mých fotopostřehů a dejte mi schválně dolů do komentářů vědět, co vy a Brno? :)))














Pusu, Angie. ❤️

8 komentářů:

  1. Brno je láska, je to teď můj druhej domov. Vždycky jsem měla nejradši Prahu, ale nakonec jsem se zamiloval i do Brna a možná mi je ve finále i o něco víc sympatičtější! :) A hlavně je tu ještě spoustu dalších super podniků, který by určitě stály za návštěvu, takže doporučuju zase co nevidět přijet na návštěvu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to ráda slyším! Určitě se v Brně zase ráda zastavím <33

      Vymazat
  2. V Brně jsem ještě nebyla, ale tuto chybu musím co nejrychleji napravit. Teď, když studenti cestujou skoro zadarmo, žejo :D Ne, už se tam chystám celou věčnost, deštníky jsou láska. :) Moc pěkné fotky!
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No o ceně jízdného mi ani nepovídej, já platila snad 70 korun jenom :DDD Děkujuuu <3

      Vymazat
  3. Je hrozně vtipný a zajímavý číst něčí dojmy o mým rodným městě, hehe :D :) No a ta fotka Petrova je nádherná! :)
    www.everythin-kate.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si zrovna říkala, jestli si to bude něco z Brna číst!! :DDDD Udělala jsi mi radost :-P Děkujuuu <3

      Vymazat
  4. Brno je krásné, zatím jsem tam byla jenom jednou, ale snad se mi v co nejbližší době povede tam zajet znova:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že se tam ještě někdy objevím! :)))

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)