sobota 22. září 2018

Hola hola, škola volá?!

Tak už se to blíží i mně! Vážně nemůžu uvěřit tomu, že po 4 a půl měsících zasednu do školních lavic a budu se snažit něco narvat do hlavy. :DD Na druhou stranu jsem ráda, že zase svému životu dám nějaký řád, poslední dobou žiju vážně ,,v taškách'' a denně jsem někde na cestách. Co mi bude ale určitě chybět jsou taková ta pomalá rána... Hrozně moc jsem si navykla na to, že ráno vstanu, udělám si snídani, poslouchám písničky, líčím se a na všechno mám spoooustu času. Protože už jsem ale při pohledu na svůj rozvrh zjistila, že mi z velké části týdne bude budíček zvonit pekelně brzy, už teď vymýšlím, jak ušetřit co nejvíce času. Změny proto přijdou i během mé beauty rutiny. Tak se pojďme mrknout, jaké produkty mi ráno pomohou během pěti minut vypadat alespoň trošku k světu!



Na všechny korektory, make-upy a BB krémy není ráno čas! Vždy, když pospíchám, proto sahám po co nejpraktičtějším produktu. Tím je bezesporu Hello Flawless pudr od Benefitu. Dá se krásně vrstvit, skvěle kryje a mohu ho používat jak v pudrové verzi, tak ,,namokro''. Součástí balení je kromě zrcátka navíc štětec a houbička, takže je to skvělý parťák do kabelky na upravení se během dne.


Na konturování také není moc času. Obličeji proto musíme dodat tvar jinak. A využijeme opět všemi známé pravidlo, které už jste u mě slyšeli asi stokrát, a to, že OBOČÍ JE RÁMEM CELÉHO OBLIČEJE. To upravíme během minutky Benefit tužkou na obočí Precisely, my brow pencil, nebo Goof Proof. (Sama mám doma tužky obě - Precisely, my brow pencil doporučuji spíše pro tenké obočí, slečnám s hustším obočím naopak zdůrazňuji Goof Proof). Celé dílo zafixujeme bezbarvým gelem a obočí je hotové.


Na závěr už jen rychle zvýrazníme oči řasenkou a alespoň trošku tak zakryjeme ten náš rozespalý pohled. Já už několik týdnů používám Paradise extatic od L'Oréal Paris a jsem s ní nad míru spokojená. Díky skvělému kartáčku ve tvaru přesýpacích hodin řasenku nanesete krásně rovnoměrně už od kořínků řas. Perfektní je také pigmentace, už po prvním nanesení máte řasy vážně ,,černočerné''. Já osobně nejraději používám jednu vrstvu na spodní řasy a dvě na horní. Docílíte tak naprosto pronikavého pohledu a vůbec byste neřekly, že jste použily jen řasenku bez jakékoliv linky/očního stínu a podobně...




No a máme hotovo! Tři produkty, ani ne pět minut času a my můžeme vyrazit do víru velkoměsta (čti do posluchárny, haha).

Mějte se krásně a přežívejte ve škole!

Pusu, Angie. ❤️


2 komentáře:

  1. Najviac ma zaujala tá špirála, videla som na ňu mnoho dobrých ohlasov :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky moc překvapila, objednávala jsem si ji jako ,,obyčejnou řasenku do školy'' a nakonec se s ní líčím i na společenské akce a podobně - jsem s ní moooc spokojená :)))

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)