pondělí 4. června 2018

Radosti všedního dne 🌸

Taaaaak jo. Doufám, že se máte v těhle krásných, sluníčkových dnech skvěle a trávíte je co nejvíc venku! Já se o to snažím, ale teď se nedá nic dělat a já aspoň na chvilku usedám k noťasu, abych už vám tenhle rozepsaný článek dopsala a publikovala. :) Dneska si hodíme jeden pozitivní, oddechový letní článek, ve kterém se pootočíme za mými nejen materiálními radostmi posledních dnů.



A to ,,nejen materiálními'' myslím vážně. Hned první věcí je totiž to, na co jsme se s J. těšily snad půl roku (ano, celou tu dobu, kdy jsme maturitní otázky viděly víc než cokoliv a kohokoliv jiného). Protože pardón, ale teplé sluneční večery, naše nové oblíbené místo blízko vody a s tím nejlepším vínem - to prostě chceš! :DD


No a další úžasnou záležitostí byly pak sobotní trhy. Na první jsem kvůli svaťáku nemohla, ale tyhle jsem si ujít rozhodně nenechala! Kromě skvělého jídla (hlavně nejlepších raw dortíků!) jsem tam ulovila tyhle překrásné naušničky, ručně dělané pytlíky na ovoce a zeleninu (na principu frusacků), no a nebyla bych to já, kdybych si domů nepřivezla i nějakou kytičku... ❤️










Čím jste si naposledy udělali (ne)materiální radost vy? 

Pusu, Angie. ❤️

8 komentářů:

  1. Já si dělám po každé úspěšné zkoušce radost knihami. Zjistila jsem, že těch zkoušek mám nějak hodně a že mě to pravděpodobně zruinuje, ale... You have to treat yourself. :D A knihy jsou podle mého nejlepší investicí. Stejně třeba jako tvé nádherné kytičky!! :O
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to je hezká tradice! :)) Přesně jak píšeš - člověk by se měl odměňovat, má potom i větší motivaci, co? :-P

      Vymazat
  2. Ja si radosť robím vždy niečím iným, či už materiálnym alebo nemateriálnym. Naposledy som si včera po asi sto rokoch dala Míšu, keď som zabsolvovala z klavíra. Je to úplná maličkosť, no aj tak som z toho mala radosť. :D Mám podobné vrecká na ovocie a zeleninu, ale kameňom úrazu je, že sú doma v šuplíku. Mala by som ich začať nosiť so sebou v taške a aj používať. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ňáááám, Míša!!! Taky bych si ho teď dala :DD Tohle se člověk učí dlouho - kolik týdnů mi jenom trvalo, než jsem se naučila nosit pravidelně v kabelce plátěnou tašku a nepoužívat igelitky... :))) Ale postupně si na to člověk zvykne a bere to už jako samozřejmost :)

      Vymazat
  3. tak tie náušnice sú nádherné <3

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kytička je krááásná ♥ Já si teď dělám radosti zmrzlinou, ale také nákupy - knihy, oblečení (bohužel dost často) :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak před létem je potřeba to oblečení vyměnit a pokoupit něco nového :-P

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)