sobota 9. června 2018

Poprvé ve SmetanaQ

Nevím, jak to máte vy, ale pokud já vidím například na Instagramu nějakou hezkou fotečku z kavárny, která mě zaujala, hned si ji uložím. No a když jsem potom v daném městě, vyberu vždy jednu, kterou vyzkouším. Samozřejmě existuje pár míst, kam se ráda vracím znovu, ale objevování nových místeček má také něco do sebe. Velmi často jsem poslední dobou narážela na SmetanaQ, no a když jsme s mamčou byly blízko téhle kavárny a chtěly si dát kafíčko, rozhodly jsme se ji vyzkoušet. A rozhodně jsme tam nebyly naposledy... ❤️


První věc, která mě zaujala, byl samotný prostor, který je DO-KO-NA-LÝ. Kavárna je opravdu rozlehlá a doladěná do posledního detailu. Součástí jedné místnosti je také klavír, na který zrovna hrál nějaký pán - prostě boží... :))



Jelikož bylo horko, objednala jsem si ledové capuccino a domácí limonádu. Limča (měla jsem hruškovou se skořicí) byla skvělá - vůbec ne přeslazená, vážně jak kdyby jste si jenom rozmačkali hrušky... No a co se kafíčka týče - shodly jsme se s mamkou, že je to jedno z nejlepších, které jsme si v Praze různě dávaly. A to nekecám! :DD Mamka si dala filtr a taky neměl chybu. :)



Kladně hodnotím určitě i milou a rychlou obsluhu. Jedna slečna se na nás usmívala víc než druhá a celou objednávku jsme měly na stole rychlostí blesku.



Byli už jste někdy ve SmetanaQ? 

Kde podle vás v Praze dělají nejlepší kafe? 
Za mě asi vede pořád Ema, ale SmetanaQ ji šlape na paty! :DD

Pusu, Angie. ❤️

6 komentářů:

  1. Tedaa, ty prostory vypadají fakt skvěle! Někdy tam budu muset zajít:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tento podnik vyzerá naozaj dobre! Veľmi rada chodím do kaviarní, ktoré majú akúsi atmosféru a svojský štýl :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky to milujuuu <3 Tady je to vážně nádherné :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)