sobota 31. března 2018

Milý fotodeníčku... // čajovna, Velikonoční trhy, Ladislav Zibura

Jako by to bylo včera, co jsem dávala dohromady nějaké ty random fotky na minulý článek a on už je tu zase další! Pořád si říkám, že můj život teď vypadá asi jako ,,škola - venčení - učení - spánek'', ale když se na to teď koukám, zas tak hrozné to se mnou není a dokonce jsem i dokázala podniknout něco jiného. :DD Stehy na nohou se bohužel nehodlají léčit tak, jak by měly, ale já prostě neumím být pacient a zůstat v klidu, takže jsem byla s J. několikrát na bruslích, denně chodím normálně běhat, prochajdím s hafanama a snažím se na to nemyslet. A mimo to jsem ještě stihla....


.... si třeba užít super véču s J. v indické restauraci. Mňaaaaam! (Jen mě tak napadá - znáte člověka, který tam někdy dokázal sníst celou porci? Já to mám minimálně na dvakrát a není večeře, kdy bych si tam půlku porce nenechávala zabalit... :DDD)


No a protože noc byla ještě mladá, vyrazily jsme na pokec do čajovny. Miluji to prostředí! ❤️




A tady moje oblíbené momentky z Velikonočních trhů v Plzni:





Neříkala jsem vám už, že můj život je teď škola, škola a škola?? Tady máte jasný důkaz... :DD

Btw. ta fotka vznikla v SOBOTU!!! :DDDD

Posilnění v univerzitní kavárně :)))


A tady snad ta nejlepší akcička za poslední hooodně dlouhou dobu. Nevím, jestli Ladislava Ziburu alias prince Ládíka znáte, ale pokud ne, tak to prosíííím rychle napravte!! :D Jeho přednáška o cestování po Arménii a Gruzii byla úžasná a já jsem zase víc a víc nalákaná na léto a cestování... Už aby to bylo! :))




Taky jsem nějaký ten týden zpátky dostala od kamarádů nabídku spolupracovat na jejich projektu. Mám na starosti jakýsi šumavský blog, takže mě teď čeká vedle mého blogu dvakrát více focení a dvakrát více psaní článků. A ano, já jsem tak dvakrát víc šťastnější. Dělat věci, co tě baví, je prostě super :)))

Foto z mého premiérového článku - recept na velikonoční Jidáše :D

Nejlepší na konec. Právě proto jsem si jako poslední fotku tohoto článku nechala tuto. Mamčulinda má dneska narozeniny a já se opět rozhodla, udělat jí radost nějakým nehmotným dárkem. No jen řekněte, nejsou ty zážitky stejně nejkrásnější? :)))


Jak se máte poslední dobou vy? 

A taky patříte mezi ty, co Velikonoce nijak extra neprožívají? :)))

Pusu, Anička ❤️

12 komentářů:

  1. Krásné fotky a Velikonoční trhy v Plzni miluji, i když, já asi všechny :D Velikonoce, ne že bych je neprožívala (i když rozhodně ne tak jako Vánoce) ale prožívám je po svém :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trhy se tam vážně povedly :) I když máš pravdu, kde nejsou zrovna trhy hezké... :DD Přesně, na Vánoce prostě nemají :P

      Vymazat
  2. Aničko, tak ta fotky ze soboty ve škole je šílená :D :D. V indické restauraci jsem ještě nebyla, jednu v Pardubicích máme. Já bych si dala ten newyorský cheesecake :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to šílené bylo!! :DDD Zvlášť, když bylo venku tak hezky a sluníčko svítilo o sto šest -_- :D Indickou určo vyzkoušej, je to tam moooc dobrý :) Ale doporučuji jen jednou za delší čas, na mě je tam všechno hooodně kořeněný :DD

      Vymazat
  3. Krásné fotky! a ty dorty, hned bych si nějakej dala :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  4. Aké krásne fotky :) A ked vidím jedlo tak len mňam ti poviem :D <3

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, další blog, jo? :) Tak to přeju hodně síly! Stejně tak se školou. Jsem i docela ráda, že ten kolotoč maturita-přijímačky mám už za sebou, ale ty to hravě zvládneš. :) ;) Na Ziburu jsem bohužel nešla, nevycházelo mi to se školou, tak jsem tam poslala mamku. No co ti budu, měla ohromnou radost, hrozně Ládíka chválila. ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, síly budu potřebovat! :DD Ládík byl bezkonkurenční, klidně bych na něj šla hned znovu :-P

      Vymazat
  6. nice post dear :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)