středa 14. března 2018

Ahoj, jaro! #HAUL

A máme tady konečně jaro! Já z toho nejdřív teda úplně odvařená nebyla, zimu miluju a každý zasněžený den si užívám, ale musím se přiznat, že když si to vždycky kráčím ze školy a sluníčko už na mě vykukuje, rozhodně to není špatné. Příchod jara jsem taky oslavila závanem v mé peněžence - ač mi to vůbec nepřišlo, tak se mi v poslední době nakupilo více nových věcí a já se rozhodla, že vám udělám takový jarní haul a třeba vám tím dodám inspiraci na nějaký ten úlovek. 😊


Tyhle černé boty jsou mi souzené. Chtěla jsem si je koupit už na podzim, protože se mi hrozně líbily a přišly mi praktické (hodí se jak ke kalhotám, tak k sukni), ale neměli už moji velikost. No a když jsem teď po půl roce opět vyrazila do obuvi, tak tam na mě ta ,,třicetosmička'' čekala. Asi osud, co? :))



Pokud jsem si poslední dobou něco zamilovala, tak šátky do vlasů. Neustále projíždím nějaké inspirace, jaké drdoly s nimi vyčarovat a rozhodně je mám v plánu letošní jaro/léto nosit. A tenhle květovaný z HMka byla nutnost a láska na první pohled.




Co se péče o pleť týká, troufám si říct, že jsem si našla každodenní rutinu, která mi naprosto vyhovuje. Nedávno jsem se ale rozhodla, že si ještě jednou za týden udělám peeling a masku (většinou jsem se k tomu totiž dokopala tak jednou za měsíc, někdy častěji, někdy zase vůbec, no hrůza...). Moc mě teď zaujaly novinky od Lorealu. Hlavně pak tenhle kiwi scrub, který mi udělal naprosto nepopsatelnou, zářivou a jemnou pleť. A navíc ta vůně... ❤️



Další věcí, kterou jsem ulovila, je tenhle zázrak, ze kterého si snadným smícháním s vodou vytvoříte výbornou masku na obličej. A ano, mám na mysli zelený/bílý jíl. Mamka o něm prý četla samou chválu a navíc jsem ho viděla i ve videu u Markétky, která je s ním rovněž spokojená. Rozhodla jsem se proto, že ho vyzkouším. Určitě vám dám po nějaké chvíli používání zpětnou vazbu! :)


Pokud bych měla jmenovat nějakou masku, se kterou jsem moc spokojená, tak je to okurková slupovací maska od Freemana. Rozhodla jsem se proto vyzkoušet tuhle značku ještě jednou a hodila do košíku tuhle gelovou masku spolu se scrubem. V mnoha článcích jsem četla, že je černé uhlí na pleť skvělé, takže tahle maska bude na jaro určitě must have! :))


Barevné ponožky jsou život, neříkejte, že ne! Bože, kde jsou ty časy, kdy jsem neoblékla jiné, než celočerné... :DDD Tyhle konkrétně jsou z HMka.




Šla jsem do obchodu pro menší, černou kabelku a přinesla tohle. No... Musíte zase uznat, že každému outfitu dodá totální šmrnc. Kam se hrabe černá nuda. :DDD





No a na konec malá story... Když jsem viděla u Domči na Instagramu její oversized džínovou bundu ze Zary, bylo mi jasné, že ji musím mít. Vyrazila jsem pro ni s J., ale samozřejmě ji tam neměli. Ale! Stavily jsme se pak ještě jen tak ve Stradivariusu a hádejte co? Měli tam skoro stejnou a já se do ní hned zamilovala... Mamka mi sice řekla, že vypadám jak bezdomovec, ale co. Mně se líbí. :DD Už v ní úplně vidím všechny ty jarní outfity. Jupííí!








Co jste si poslední dobou koupili vy?

Pusu, Anička ❤️

4 komentáře:

  1. Ooooo:D. Ty boty jsou dokonalost! Fakt jsou nádherný!:D:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Boží boticky i bunda :) peeling bych rada zkusila i ja, akorat by mi stacila 1 aplikace v nejakej vzorku, ja na to jsem lenoch

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na to byla lenoch, takže doporučuji si dát vážně předsevzetí a jednou za týden se pleti věnovat víc :) Za chvíli už ti to ani nepřijde a budeš to brát jako samozřemost :D

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)