neděle 17. září 2017

Poprázdninový update

Prázdniny jsou u konce a všichni nevysokoškoláci mají před sebou už třetí týden ve školních lavicích. Nevím jak vy, ale já to nějak tragicky neberu. Nebudu lhát, že volno a léto plné random věcí nemiluji, ale vždycky už se těším, až zase ,,zapadnu'' do nějakého systému a díky povinnostem se budu držet nohama na zemi. No a protože se na přelomu srpna a září stalo hrozně moc věcí a vycházelo v té době méně článků než obvykle, dlužím vám vysvětlení. Tak si uvařte kafíčko/čaj a jdeme na to. :))


První věcí, kterou chci vysvětlit asi nejvíc, je moje menší aktivita na blogu a nulová na Instagramu. Důvod je prostý - na konci srpna jsem dala reklamovat mobil a byla 14 dní bez něj. Na dovolené, ve škole, všude úplně offline. A věřte nebo ne, byla jsem za to vděčná. Vždycky jsem si nějaký takový oddech chtěla dát, ale nikdy jsem to nevydržela. Teď jsem jednoduše musela. Každý večer jsem jen na notebooku odepsala všem na Facebooku a tím moje aktivita skončila. No a dovolená v Římě? Žádné přemýšlení, jakou fotku postnu jako první, žádná Instastory, jenom Kryštof (foťák) a mačkání spouště. Řekla jsem si tedy, že si od virtuálního světa hezky odpočinu, a tak jsem byla i na notebooku minimálně a odsunula tak články na blog až na další týden.


Nástup do školy byl překvapivě ještě pohodovější, než jsem čekala a žádná depka se nedostavila. Alespoň zatím, povíme si to za týden, jo? :DDD Každopádně teď si ještě užívám ty celkem pohodovější víkendy plné rodiny, kamarádů, kaváren, čtení, masáží, Dnů Marianne a nejlepšího muzikálu Až žijí duchové, než začně ten pravý studijní nestíhací kolotoč. 



Jak jste zahájili školní rok vy? 

A dali jste si někdy offline chvíli, kterou jste vážně dodrželi? :))

2 komentáře:

  1. O prázdninách jsem měla offline týden a bylo to skvělý, tenhle online svět mi vlastně ani moc nechyběl. Je super, že tvůj nástup do školy byl takový pohodový, já mám teď za sebou první týden a už teď jsem z toho všeho celkem dost smutná a nešťastná, asi tomu budu muset nechat čas, než si to všechno nějak sedne :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Já si psychicky hrozně moc odpočinula! :) Jéé, tak budu držet palce, aby se ta nálada zlepšila! <3

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)