neděle 24. září 2017

Dokonalá a přirozená pleť za tři, dva, jedna...

Ahoj holky!

Dneska mám hroooznou chuť na to, napsat vám nějaký beauty článek, a tak toho musím po všech těch prázdninových ,, photodiary postů'' využít. Nedávno jsem si s mums užila takový ten pravý holčičí den a ten by se samozřejmě neobešel bez návštěvy Sephory, kde jsme narazily na dvě neskutečně úžasné holčiny z Benefitu a probraly s nimi několik produktů. Dokonce nás i nalíčily a já tak dostala několik nových poznatků a taky si pořídila nový seznam ,,nutných věcí''. Díky bohu, že je Benefit dostupný i na www.notino.cz a já pak všechno můžu objednat s klidnou hlavou v pohodlí domova... :DDD


V dnešním postu se podíváme na kombinaci produktů, které teď používám na pleť. Začínám bází, ale to snad nikoho nepřekvapí. Doufám, že ani vy tenhle krok nevynecháváte a nepodceňujete! Zabere vám jen o minutku víc času a navíc budete mít pleť před ostatními líčidly dokonale hydratovanou a připravenou na další kouzla. Já mám nejradši the POREfessional (najdete ho např. v této, nebo této sadě), se kterým mám obličej dokonale vyhlazený a žádný make-up zalezlý v pórách mi nehrozí. :))


V líčení jsem se vždycky vyhýbala pudru. Měla jsem ho v hlavě zafixovaný jako produkt, který pleť zbytečně vysušuje... Teď jsem ale narazila na hotový zázrak, který můj problém vyřešil, a to Hello flawless. Pudr, který hydratuje a je prostě bezkonkurenční. Krásně kryje, dá se nanášet suchý, ale i na mokro (součástí balení je i štětec a houbička, která stačí namočit) a navíc ho můžete bez problému vrstvit, což se mi osobně moc hodí. Kdyby mi někdo ještě před měsícem řekl, že vykouzlím dokonalou pleť jen pomocí primeru a pudru, asi se mu budu smát, ale vážně to jde. Přísahám! :DD



No a když už máme pleť vyhlazenou, sjednocenou a jednoduše bez chybičky, musíme jí dát ještě trochu života. Toho docílíme pomocí konturování. Jako první si vezmu bronzer. Používám všemi známou a všemi oblíbenou Hoolu a dokonce jsem na ni naučila i mamku, protože je to vážně ten nejlepší bronzer, který jsem zatím vyzkoušela. Vyhovuje mi odstín, vydrží na pleti celý den, stejně jako již zmíněný pudr se dá v pohodě vrstvit a vypadá přitom pořád neskutečně přirozeně. Zkrátka takový ten #Iwokeuplikethis efekt, rozumíme si? :DDD




No a k dokonalosti nám chybí už jen jediné - rozjasňovač. Ten aplikuji na lícní kosti a malinko ho dám i pod obočí. Krásně rozzáří oči a celkově nám probudí a osvěží celý obličej.




Jak vykouzlíte dokonalý obličej vy? A jaký máte názor na pudry? :))

Mějte se krásně!

Pusu, Anička. ❤️






4 komentáře:

  1. Ten rozjasňovací krém na mě okamžitě zapůsobil! Nejen že ted zrovna nějaký scháním ale ještě výrobky lush miluju, takže ten určitě vyzkouším. a s pudry to mám stejně, taky se jim vyhýbám protože mou pleť vysušují a potěšilo mě že jsi možná našla řešení.. ikdyž možna ne, protože teď mám opět potřebu utrácet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně jsem teda z toho pudru nadšená, mám po něm vážně úplně neskutečnou pleť a řekla bych, že tady se ta investice vážně vyplatí! :-P

      Vymazat
  2. Skvelé výrobky! Mám vp láne kúpiť si Hoola od Benefitu :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tímto nákupem určitě nešlápneš vedle, je skvělá! :))

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)