neděle 20. srpna 2017

Hlavně si ty letní dny užít na maximum...

Nevím jak vy, ale já se o prázdninách snažím, abych si každý den užila na maximum a lenošení u mě moc často nevede. Dneska jsem se na chvíli zamyslela a řekla si, jak jsou vlastně tyhle chvíle super. Samozřejmě je parádní, když máte naplánovaný program od rána do večera, ale poslední dobou u mě stejně vedou ty dny, kdy zkrátka máte několik variant a jdete dělat zrovna to, na co máte náladu. A co jsem tedy v pátek a sobotu takhle napůl random podnikla? 


V pátek jsem dopoledne dělala nějaké povinnosti doma, procházkovala jsem s hafanama a pak se vydala k bábince na oběd. V tom mi přišla zpráva od bráchy, že před plánovaným discgolfem dáme s ostatními ještě koupačku a v půl 2 mám být připravená. Celé odpoledne bylo super - nádherné počasí, moje discgolfová premiéra a příjemné posezení na domácí limonádě a lívanečkách. Nejlepší část dne ale teprve přišla - brácha měl ve čtvrtek narozeniny, tak jsme vyrazili na rodinnou oslavu a já mu mohla konečně dát svůj dárek - ručně navrhnutý cruiser. Ale o tom až za pár dní v samostatném článku... ❤️



Sobotní dopoledne bylo naprosto princeznovské, a to doslova. Vyrazila jsem si totiž vybírat šaty na maturák a nákup byl víc než úspěšný. Už se těším na únor, až vám je ukážu v plné parádě. ❤️  No a odpoledne rychlonávštěva u babičky a večerní oslava číslo 2, tentokrát ve znamení Garden party s kamarády. 



Jak vidíte, každý den se snažím využít na maximum, už se nám ty prázdniny nějak krátí...

Mějte se nádherně!

Pusu, Anička. ❤️

6 komentářů:

  1. Krásne fotky :) Ako píšeš, dôležité je užiť si každý jeden deň :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :) Radost přítomného okamžiku je nejdůležitější <3

      Vymazat
  2. Je vidět, že si užíváš! Moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach. Maturitní ples. Ten byl dokonalý! Doufám, že budeš mít stejně skvělý, jako jsem měla já! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)