úterý 29. srpna 2017

Battle kosmetických produktů

Jak na to tak koukám, prázdniny měly na blog a články neskutečný vliv. Vidím jeden deníčkový článek za druhým, ale beauty post se tu tedy neobjevil už pěkně dlouho! A tak mu dneska dáme šanci. Rozhodla jsem se vám udělat takový ,,battle'' různých produktů, tak se jdeme na ten boj mrknout! :-P



Tvářenka vs. bronzer
0:1

Dávno už jsou pryč doby, kdy jsem poctivě konturovala obličej bronzerem, tvářenkou, rozjasňovačem,... Přijde mi, že jsem toho používala až moc a zbytečně. Ráda teď volím k rozjasňovači pouze jedno, a to bronzer. Odstínem ,,dohněda'' mi přijde přirozenější než tvářenka a tenhle od Benefitu mi navíc vydrží krásný celý den a můžu ho bez problémů vrstvit.



Rtěnka vs. lesk na rty
1:0

Tady jsem nemusela váhat ani minutu. Lesk na rty mám spojený s jedinou myšlenkou - přilepené vlasy na puse, výdrž asi tak půl hodiny a nulový rozdíl mezi 50 různými odstíny. No a rtěnka? Pravý opak :DD Nejvíc jsem si teď oblíbila ty tekuté, hlavně ze Sephory a od NYXu. Drží na puse celý den a jsou krásně matné a výborně pigmentované.



Gelové linky vs. tužka na oči
0:1

Nevím proč, ale nějak si nemůžu zvyknout na to, když mám na očích gelové linky a přijde mi, že mi vůbec nesluší. Asi jde jen o zvyk, ale připadám si v nich prostě divně. Poslední dobou jsem si ale moc oblíbila udělat si linku z černé tužky na oči a pak ji rozmazat, aby nebyla ostrá. Docílím tak přirozeného efektu, kdy mám krásně zahuštěné řasy a oči tak ještě výraznější.


A jak by tenhle dnešní battle dopadl u vás?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)