čtvrtek 20. července 2017

10 nových poznatků pro mé já

Ze začátku jsem vůbec netušila, jak tenhle článek pojmout. Zadání v mé hlavě znělo jasně: dát nějak dohromady pár věcí, které bych vám chtěla sdělit. Od té doby, co vynechávám články typu Month in pictures mi nějak chybí tyhle úplně random články, které nás stejně všechny baví nejvíc. No a tak mě dneska náhodně při prochajdě s hafanem napadlo, že bych tyhle random myšlenky spojila do jednoho postu. Jsem sama zvědavá, kam se na konci článku dostaneme. :D Tak tedy:

V poslední době jsem přišla na to, že...?


1, Že nejlepší lívance/pancakes zdravě prostě neuděláte a bez bílé mouky a normálního mléka to prostě nejsou ty správný, který jednou za čas stojí za hřích. 



2, Že běhání se dá vážně natrénovat a že možná tu hodinu v kuse bez pauzy do konce léta dám (nedělních a úterních 45 minut mě faaaakt nakoplo!).



3, Že mě na sto pro kofein nijak neovlivňuje a že pro mě kafe nadále zůstává favoritem jen a jen kvůli chuti.



4, Že jóga je zatraceně super.



5, Že člověk jako já týden bez kafe nedá - rekordní skoro 4 dny ,,zkazil'' výlet s bráchou a bábinkou a objevení té nej kavárny. No jooo - Flat white vs. předsevzetí = 1:0.



6, Že běh před snídaní jde a energie je i tak dost.



7, Že když chceš bráchovi zařídit ten totálně nejlepší dárek k narozkám, který potřebuje hrozně moc zařizování, měla bys začít dřív než necelý měsíc před jeho narozkama.



8, Že kupovat si časopis kvůli dárkům není blbost a že nás to dělá víc.



9, Že asi zavrhnu všechny své kabelky, protože ten nový stříbrný batoh ze Stradivaria je prostě nejvíc.



10, Že jsem vlastně strašně šťastnej člověk a tak nějak mi ke štěstí a lásce k ostatním nic nechybí... ❤️



Na co jste přišli v poslední době vy? 

Pusu a užívejte léta!
 Anička. 😊

4 komentáře:

  1. To je tak krásný a milý článek! :) Taky jsem si myslela, že týden bez kafe nedám a dala jsem! Myslela jsem si, že bych to vydržela i dál, ale ledové kávě v té nejvíc cute kavárně prostě nešlo odolat ♥ Časopisy si kupuju už jen kvůli dárkům, ELLE jsem si zatím nekoupila, ale naposled dneska jsem ji v obchodě odbivovala :D Držím palce, aby jsi bráchovi stihla zařídit dárek k narozeninám! :)
    Víc random poznatků z tvého života prosím! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím kafem to máme stejně - člověk ho nepotřebuje, ale když vidí tu nabídku v nějaké hezké kavárně, tak mu to prostě nedá :DD Moooc děkuju! Jsem ráda, že se článek líbil :)) Určitě nějaký podobný vymyslím <3

      Vymazat
  2. to je super článok! :))) tiež si myslím že všeobecne niektoré jedlá bez normálneho cukru, múky a tak ako boli pôvodne robené sú najlepšie :) bez toho to nie je ono :) a gratulujem k pokroku v behu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)