úterý 23. května 2017

Dny nabité k prasknutí #photodiary

Tak jooo. Teď bych potřebovala asi tak 3 dny na dospání, protože tenhle režim už asi dlouho nevydržím. Každý den se něco děje a já samozřejmě musím být všude, žejo. :DD Jak ale neustále dokola opakuji, pořád je lepší mít 150 aktivit, než se doma nudit. Není to snad pravda? :)))



Čtvrtek začal nemilým budíčkem v pět ráno. Ano, jsem ranní ptáče, ale tohle bylo moc i na mě. :DD Kolem deváté už jsem ale seděla s mojí nejmilejší J. na kafíčku (konečně začíná období těch ledových, jupíííí!) a po nějakých školních povinnostech jsme se ještě zastavily v pár obchodech na Smíchově a já si ,,koupila'' narozeninový dárek, který mi dá brácha. :DDD Odpoledne jsme si s kamarády nenechali ujít onen nešťastný hokej a pak jsem se svojí třídou skončila do 10 večer v kině na přípravě jedné supr čupr školní akce, kterou jsme měli letos na starost a...


Tak tohoto krasavce očekávám v dárkové taštičce - akorát bude teda v jiné, zářivější barvě :-P

...a která se konala hned v pátek. Ani tenhle den jsem se moc dlouho nevyspala, šla jsem si lehnout pozdě a v půl 6 ráno už jsme na skupině řešili, kdo bere tenhle kostým a tak dále... Celá akce se ale povedla na jedničku s hvězdičkou pětkrát podtrženou a já už v půl 2 seděla v autě na cestě na pětihodinový kurz tapingu, který byl naprosto božíííí! Konečně mám čím nahrazovat ortézu na běhání.



Sobota se nesla ve znamení věcí do školy, běhání a odpoledne jsem pak věnovala Majálesu, kde jsme se s kamarády naprosto vyblbli. Navíc jsem s sebou měla úžasnou Teal, takže zábava byla dvojnásobná. :))


Když to takhle vidím, neměnila bych z toho mého hektického života ani minutu. 

,,Don't love what you do, do what you love''... :)))

Pusu, Anička... ❤️

4 komentáře:

  1. Ježiš, tak ten baťůžek je TOP! Doufám, že jste si Majáles pořádně užili! :) Já jsem se byla kouknout jenom na ten Váš, letos mě kapely ani tak moc neoslovily. :/
    Ty se prostě nenudíš, koukám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já ho nakonec ulovila v takové třpytivé zlaté, poslední kousek - prostě osud :-P :DD
      Já si ze začátku taky říkala, že kapely nic moc, ale nakonec to byla bomba :)))
      No to neeee, no :DD

      Vymazat
  2. Nicee :)
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)