úterý 5. ledna 2016

❄ Winter pleasures ❄

Ahoj všichni!

Zima a Vánoce jsou obdobím dárečků a všemožných radostí, které dělají dny milionkrát hezčí. Mně se jich letos sešlo víc než dost, a tak jsem se rozhodla, že vám své nejoblíbenější ukážu a třeba vás tím namotivuji na nějaký ten povánoční dáreček ode mě pro mě, protože ty jsou stejně nejlepší, že? :D


A jako první hned jedním ,,ode mě pro mě dárečkem´´ začnu. Hrooozně dlouho jsem sháněla nějaký porcelánový take away hrneček se silikonovým víčkem a když jsem 23. vyrazila na Smíchov (čtete správně a hádáte ještě líp - není nic lepšího než vyrazit den před Štědrým dnem do nákupního centra... #LidiVšude) a viděla tenhle s Malým princem, nechat jsem ho tam nemohla! ♥






O jedno z největších překvapeních letošních Vánoc se zaručeně postarala Kristýnka, od které jsem dostala moji vysněnou Zoella taštičku! ♥♥♥ Je prostě úplně neskutečné, jak mě má přečtenou...




Mimo to mi koupila ACOS knížku, o které jsem asi musela básnit víc než dost, protože se mi jich pod stromečkem sešlo nakonec víc... :D Naštěstí je už vše vyřešeno a druhá krasavice vyměněna za detektivku. ☺






Když už jsem tady zmiňovala svůj supr čupr hrneček, bylo by dobré taky doporučit něco dobrého do něj. Mým ,,kávovým objevem roku´´ je tohle kafe, které výborně chutná a navíc je taaaak zdravé! :))



No a to nejlepší na konec? Po Vánocích patřím už i já do klubu Pandora nadšenců - třikrát hurá! ♥


Co udělalo o Vánocích největší radost vám? ☺

16 komentářů:

  1. ACOS knižku by som si veľmi rada prečítala aj ja :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že mě knížka velmi mile překvapila, holky ji udělaly opravdu krásně... ♥

      Vymazat
  2. Krásné dárečky :) Ta Zoella taštička je božííí,já letos dostala od ní knížečku Girl Online,tak jsem moc moc ráda :D Pandora typický dáreček letošních (vlastně už minulých Vánoc) :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, s Pandorou jako by se teď roztrhl pytel :D Když ona je prostě taaak krásná... ♥ Jinak Girl online mám taky, akorát na ní ještě nějak nezbyl čas, tak snad už se k ní konečně dokopu! ☺

      Vymazat
  3. Knížku od ACOS dostala ségra, takže mám v plánu si ji taky přečíst, protože mě zajímá :) Hezké věci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z knížky jsem zatím nadšená, takže se do ní určitě dej! ☺

      Vymazat
  4. Tedy ten hrníček s Malým princem je nádherný! Krásné věci, jsem unesená z Tvých fotografií Aničko, jsi neskutečně šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju moc! To se čte opravdu krásně ♥

      Vymazat
  5. Moc pěkné dárečky! :) Knížka od ACOS je nádherná, holky si s ní daly vážně práci :) A ten hrníček s Malým princem? ..z jakého obchodu? Je vážně boží! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z knížky jsem taky nadšená, opravdu se holkám povedla :))
      Jinak hrneček je z Neoluxoru ☺

      Vymazat
  6. Krásný dárečky, ACOS kniha čekala pod stromečkem i na mě :)
    www.trendybk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tak doufám, že se ti taky tak líbí! ☺

      Vymazat
  7. tá druhá knižka vyzerá zaujímavo, keď budem v Panta Rhei určite ju omrknem! vzájomné sledovanie? ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížka je opravdu super :))
      Ráda, házím follow ☺

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)