úterý 19. ledna 2016

Dokonalost jménem Garden of eden

,,Tak s touhle děláš další líčení se mnou na blog!´´ - přesně takhle zněla Kristýnky reakce na mojí zprávu, ve které jsem jí poslala fotku téhle krásky se slovy: ,,Hele co mi dneska přišlo! ♥´´ V tu chvíli jsem byla naprosto uchvácená a moje nadšení trvá až doteď, proto to dneska bude zase hooodně pozitivní článek. Ale na to už jste u mě zvyklí, že? :))




Než se vrhneme na samotné stíny, koukneme se krátce na balení, které je úplně stejně skvělé.


 Elegantní matná černá doplněná o lesklé logo značky, uvnitř velké zrcátko a oboustranný aplikátorek - obě dvě věci plně funkční a využitelné, jak tomu mnohdy hlavně u aplikátorů nebývá, že? No vida, že to jde! ☺


No a teď už hurá na vnitřek, na který stejně všichni čekáme nejvíc. :D Paletka v sobě ukrývá celkem 12 jak matných, tak třpytivých stínů. Sleek paletky mám doma už celkem tři a přijde mi naprosto úžasné, že jsou na tom kvalitou všechny stejně. Tak to má být! A ne, že si koupím něco úžasného, ale v jiném odstínu už naprosto nepoužitelného...


Za sebe Vám tedy Sleek paletku doporučuji - a to jakoukoliv. Stíny jsou máslové, skvěle pigmentované a na víčku vydrží bez problému i bez použití primeru. Pokud stín použijete pouze jako linku, zaručuji, že se nikde neobtiskne a vydrží opět celý den bez hnutí.


Garden of eden si mě získala hlavně těmi odstíny. To, jak jsou božsky slazené - no není to nádhera? Jasně, že je! ♥ Já se asi týden pouze kochala nad každou barvičkou a v hlavě se mi promítalo milion líčení, které s ní chci vykouzlit. A víte co? Hned první look sklízel neskutečné pochvaly. No co si budeme nalhávat, poslouchaly se hezky... :D


No a pokud byste přemýšleli o její koupi, nezapomeňte mrknout na www.prodavamekosmetiku.cz, kde na celý nákup s kódem TimeWithBeauty dostanete slevu 5 %. Ale to už určitě všichni víte - tak honem tam! Protože takové ty dárečky ode mě pro mě jsou stejně nejlepší... ☺


PS: Já mám teď od Sleeku vyhlídnutou tvářenku v odstínu flushed a contour kit - máte někdo zkušenost? :))

PPS: Co takhle najít na blogu líčení s touhle krasavicí? --> pište do komentářů :))

10 komentářů:

  1. Určitě líčení bych chtěla :) Tuto paletku bych já chtěla moc, nádherný odstíny

    OdpovědětVymazat
  2. Ano je božská ♥ Sleek má velmi dobré paletky co tak čtu a hlavně ta cena :) Já si chystám pořídit paletku Divine a taky Contour kit,takže jestli si jí koupíš dej nám vědět recenzi! :D No líčení s touhle paletkou by bylo na blogu rozhodně super! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se ke mně dostane, recenze bude určitě! :))

      Vymazat
  3. Tahle se mi už dlouho líbí, je opravdu krásná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem ji několikrát viděla a vždy si ji všichni neskutečně chválí. A musím říci, že na pohled je opravdu krásná :) Jen tyhle odstíny nejsou moc moje parketa, respektive ani nevím, jaké líčení bych s ní vytvořila :(. Proto doufám, že se tu líčení brzy objeví, jsem na to zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pro mě výzva! Určitě něco vymyslím :))

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)