pátek 20. dubna 2018

Bez čeho se neobejdu? | Péče o vlasy

,,Ještě před svaťákem budu všechny maturitní otázky umět a o svaťáku je už budu jenom opakovat.'' Tak joooo, uznávám, byla to hodně naivní myšlenka. A víte co? Já asi fakt nestíhám! :DD Neozvala jsem se vám ale pekelně dlouho, a tak jsem si na chvilku odskočila od chalkogenů, prostorové izomerie a mnohobuněčných živočichů a napíši vám pár řádků o mé péči o vlasy. Fotky na tenhle post už mám totiž nafocené snad tři týdny, ale ten text nám nějak váznul. Takže konec vykecávání, jdeme na to! :)


V dnešním článku bych vám ráda ukázala pár produktů, bez kterých se absolutně neobejdu. Nebudou to všechny, které na vlasy používám, ale půjde hlavně o ty největší oblíbence. Tak doufám, že vám dodám inspiraci a popřípadě někomu pomůžu s výběrem nějakého produktu. První věc - suchý šampon. Potřebuje tenhle zázrak vůbec komentář? Používám ho už nespočet let a život bez něj si snad vážně nedokáži představit. :DD Za celou tu dobu jsem jich vyzkoušela víc než dost, ale vždy jsem se vrátila k Batiste. Za mě je bezkonkurenční a navíc úžasně voní - třeba takový Batiste Fragrance Oriental je naprosto nej!



Jestli mám nějakou závislost, tak rozhodně česání vlasů. Po hřebenu sahám ve škole snad každou přestávku a neustále mám pocit, že jsem rozcuchaná. :DD Už nějaký ten pátek používám Tangle teezer a jsem s ním mega spokojená, vlasy krásně rozčeše a skoro vůbec je netrhá. Tangle teezer hřebenů existuje obrovské množství, já osobně mám jeden z edice The original. :))



Udržet stříbrošedou barvu vlasů je těžší, než si myslíte. To říkám na rovinu. :DD Ale tu svoji ,,popelavou hlavu'' prostě MI-LU-JU a dělám pro ni vše. Základem je fialový šampon (za sebe doporučuji Schwarzkopf Professional BC Bonacure Color Freeze), který vypadá ve sprše vážně nebezpečně, ale nedovolí vlasům zežloutnout. A to se vyplatí! :D


Poslední dobou jsem si také oblíbila nastříkat do mokrých vlasů po umytí trochu sea salt spreje. Vlasy jsou pak malinko zvlněné a vypadají mnohem lépe, než kdyby byly úplně rovné a zplihlé.



Jaké zázraky používáte na vlasy vy?

Pusu, Anička. ❤️

2 komentáře:

  1. Přesně tenhle Tangle Teezer mám taky a bez něj už by to nešlo:D.

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Já mám doma asi 150 hřebenů, ale stejně sahám každé ráno jen a jen po tomhle :D

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)