čtvrtek 21. prosince 2017

Když mluví šperky za vás... ❤️

A je to tady! Můj první vánoční dáreček, který jsem si směla otevřít dříve než 24. prosince. Přišel dneska a já z něj byla tak nadšená, že vám o něm musím hned napsat. Abyste tomu totiž rozuměli... Tahle úžasná krabička ke mně putuje už od listopadu, ale komunikace mezi mnou a poštou byla víc než nemožná a nefungující, takže když jsem dneska přicházela domů a balíček tam na mě čekal u dveří, měla jsem náladu začít venku skákat radostí. :DD A co že mě to dneska tak dostalo? :)


Krabička. S růžovou mašlí. V krabičce pytlíček. Všechno nádherně zabalené. Že to zní jako v nějaké pohádce? Tak jsem si taky chvíli připadala. Když jsem se totiž dostala k jádru věci, a to k těmhle nádherným stříbrným náušnicím, hned jsem začala přemýšlet, na jaký ,,bál'' si je vezmu.



Jsem člověk, který miluje skryté významy. Symboly, které v každém evokují něco jiného a pro mě mají přitom význam ještě úplně jiný. Když jsem tedy měla možnost, udělat si radost nějakým šperkem z webu www.juvelora.cz, sáhla jsem po tomhle kousku.


Originální tvar náušnic ve mně hned evokoval tvar baletních šatů a já věděla, že je to přesně to, co nutně potřebuji mít. Tanec mě provází určitými způsoby celý život (mažoretky, taneční - i pokročilé lekce,...), je to pro mě něco, co mě naplňuje a skrze co mohu ventilovat své pocity. Tyhle šaty na mě navíc působí jako symbol něžnosti, ženskosti a krásy.


Jak už jsem psala, celý balíček byl navíc perfektně zabalený, nechyběl ani certifikát o pravosti, roztomilý kalendář na rok 2018 a leštící ubrousek.




Musím říct, že v reálu vypadají náušnice snad ještě lépe než na e-shopu a já tak moc děkuji týmu Juvelora za předčasného Ježíška. ❤️



Co na šperk říkáte vy? Za mě úžasný dáreček pro někoho blízkého, nebo klidně jako takový ten dáreček ,,ode mě pro mě'' za penízky, které vám Ježíšek nechá pod stromečkem...

Mějte se přenádherně a užijte si Štědrý den s těmi, které máte rádi!

Pusu, Anička. ❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)