pondělí 23. ledna 2017

Herbivore & Nemléko

Týden co týden na mě na Instagramu vybíhaly fotky nádherně vypadajícího a zdravého jídla z bistra Herbivore, až jsem neodolala a taky se tam s mums vydala. A řeknu vám jedno - rozhodně jsem tam nebyla naposledy! :)




Už při vstupu dovnitř mě okouzlil milý interiér a celý dojem nám jistě ještě více zpříjemnila skvělá obsluha. Protože jsme chtěly ochutnat snad všechno, daly jsme si jak polévku, tak hlavní jídlo napůl. A za nás obě tedy rozhodně 10/10... <3


Když jsme dojedly, dostaly jsme navíc jako dezert ochutnat Nemléko, které jsem chtěla vyzkoušet hrooozně dlouho a kvůli kterému jsme taky trošku do Herbivore šly...


Součástí bistra je navíc obchůdek se zdravou výživou, odkud jsme si odnesly plnou tašku věcí. Klasika. Největší radost mi udělalo již zmíněné Nemléko (v Herbivore jsem ochutnala vanilkové, koupila jsem si mandlové a ledovou kávu) a také jedno Alpro, které by mělo být speciálně vhodné pro capuccino. Jupí! :) No a Acai hočká čokoládka od maminky potěšila taky, co vám budu povídat... :-P















Jak tedy vidíte, hned z první návštěvy jsem maximálně nadšená. Příjemná obsluha, krásný a poklidný interiér, maximální spokojenost s jídlem a parádní obchůdek k tomu. Doporučuji vyzkoušet! <3





2 komentáře:

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)