středa 14. prosince 2016

EOS balzámky & vyhlášení giveaway

Vánoce jsou svátky klidu... Aha! Může mi tedy prosím někdo říct, proč je celý prosinec zatím tak hektický, že vlastně skoro nic nestíhám? :DD Abych to ale uvedla na pravou míru - diář je naplněný k prasknutí všemi možnými akcemi a já se nechci ani jedné vzdát, takže létám z jedné na druhou. Třeba jako minulý víkend... V pátek škola, odpoledne dvě hodiny doma, kde jsem se převlékla a připravila na ples, potom sraz s mojí nejmilejší V., večer již zmíněný maturák Marušky <3, příjezd domů k ránu a po třech hodinách spánku brzký budíček a odjezd směr Pasov. Neděle se nesla ve znamení dohánění školních povinností, rodinné oslavy a tak... Už chápete, že se tu článek nemohl objevit dříve? :D Teď už je ale konečně tady a my jdeme rovnou na něj! :)





Na popraskané rty trpím celoročně a teď v zimě je všechno ještě mnohem horší. Balzámky mám snad všude a není chvíle, kdy bych nějaký nevytáhla. Mezi mé úplně nejoblíbenější patří určitě EOS. Vím, není to šálek kávy pro každého, ale my jsme si sedli dohromady výborně a proto není divu, že už jich mám rovnou pět. :D




První jsem dostala od Lyndee, Američanky, se kterou jsem se seznámila v Pasově. (Ach jak je ten svět malý...) Netrvalo dlouho a já si pořídila další, tentokrát mint krasavce. Třetí v pořadí je jablkový, který mi dala D. se slovy, že ho jednou použila a vůbec jí nevyhovoval, ale nechce ho zbytečně vyhazovat. No a minulé pondělí mi babičkovský Mikuláš nadělil tu nejkrásnější sadu dvou vánočních kousků (Vanilla Bean a Winterberry).




Líbí se mi jejich balení (uznávám však, že by mohly být užší, protože aplikace potom není nejpřesnější), krásně hydratují a božsky voní. Za mě tedy rozhodně velké ANO.


PS: Co vy? Patříte mezi EOS milovníky? :))

PPS: Výsledky giveaway jsou tady - poukaz na 700 Kč v e-shopu www.notino.cz získává Dominika. Gratuluji a co nejdříve se ti ozvu na mail! <3

2 komentáře:

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)