pondělí 12. září 2016

Podzimní novinky & gelové nehty #update

Tak jak se vám daří první dny ve škole? Já se pomalu zase dostávám do svého školního režimu a ani nevíte, jak mě ty moje super rychlé ranní přípravy překvapují. :D Taky se mi doma poslední dobou nakupilo pár novinek, o které bych se s vámi ráda podělila. Tady jsou! :)






Od konce srpna mi mojí ranní make-upovou rutinu zpříjemňuje tahle úžasná řasenka od Rimmelu. Obsahuje vitamíny, skvěle voní po okurkách a navíc má taaaak boží kartáček... Skvěle oddělí a prodlouží řasy a za mě prostě jednička s hvězdičkou! :))






Nedávno mi taky kamarádka doporučila tuhle matnou tekutou rtěnku od Essence a pro mě to bylo jedno velké překvapení. Cena, výdrž, odstín a pigmentace - v žádném ohledu jsem nenašla chybičku. :)





A od beauty části se dostáváme dál, a to k mému novému pouzdru na Macbook, které je podle mě víc než úžasné. Koukala jsem na něj hrooozně dlouho a nakonec jsem nevydržela a objednala ho. No vy se mi divíte? :-P






Samozřejmě bych to nebyla já, aby se tu neobjevilo nějaké zdravé mlsání - tentokrát mleté lněné semínko s kešu oříšky a dýní vhodné do kaše/jogurtu apod., no a také výborné tyčinky z hořké čokolády slazené jen stevií. Jupíííí :)

PS: Už jste zkoušeli zlatá, nebo hnědá semínka? ;)



A nejlepší nakonec? Nové gelové nehty jsou doma! Tentokrát trošku delší, tvarem více do kulata a oranžovo-červený odstín připomínající mi zbytek léta. Co na ně říkáte? :))







20 komentářů:

  1. Krásný pouzdro, to se mi hodně líbí :). Zlatá ani hnědá semínka jsem nezkoušela. Díky za tip na matnou rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač - opravdu za tu cenu doporučuju :))

      Vymazat
  2. Nehtíky super! :) Stejně tak pouzdro, ale já bych si vybrala nějaké asi v bílé barvě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) V bílé? Tak to jsi odvážná :D U mě by bílá nebyla dlouho bílá :DDD

      Vymazat
  3. Jéé, nové nehtíky jsou krásné! :) Asi nikdy by mě nenapadlo zkusit tekutou matnou rtěnku od Essence, ale teď se alespoň podívám, jaké mají odstíny a možná si i nějakou koupím :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooooc :-* Taky by mě to nenapadlo - ty rady kamarádek se prostě vyplatí... :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Přesně to byl účel, takže to mooooc ráda slyším :))

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuju :) To teda jo, cítím z ní opravdu okurku :DD

      Vymazat
  6. XXXL lesky od Essence aj mňa veľmi milo prekvapili, mala som doma 2 - červený a marhuľový (bolo to už dávnejšie, vtedy, tuším, matné ešte nemali) a míňala som ich veľmi rýchlo, bola radosť ich používať:)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé vecičky! Ten matný lipstick si určite zbehnem kúpiť do Dmky. Vyzerá úžasne. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Jůů, to je krásná barvička nehtíků :) Já miluju vůni okurek a myslím, že bych se do vůně řasenky ihned zamilovala :) Ale pamatuju si, jak to byla žhavá novinka a všichni o ní mluvili jen v negativech, tak jsem se jí právě vyhla obloukem, tak je super, že jsi s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně dělá teda řasy skvělé, ale je pravda, že jsem nikdy žádný velký problém s nějakou řasenkou neměla :))

      Vymazat
  9. super článok :) ten rúž od essence ma veľmi zaujal :) asi sa po ňom pozriem v DMke :) a krásny obal na iPad :)

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)