pondělí 8. února 2016

Odvaž se!

Pokud patříte mezi lidi, kteří se radši ztratí v davu a v žádném případě nemusí být výrazní a už vůbec ne jakýmkoliv způsobem ,,vykukovat´´, tak čtete tenhle článek naprosto vhodně. A nebojte, rozhodně vás tady nebudu nutit do nošení rudých rtěnek, výrazných barev oblečení, do klobouku, nebo do něčeho jiného, v čem se zkrátka necítíte. Dám vám pouze takový malý typ na to, jak se alespoň trošku odvázat. A to pomocí nehtů! Ano ano, čtete správně. Nejde totiž o tak výraznou část těla, které si každý hned všimne (jako by tomu třeba bylo u dlouhého kabátu apod.) a vy tím možná dostanete trochu odvahy. A co víme? Třeba se vám to zalíbí a pak vyrazíte ven klidně s černou rtěnkou a červenými očními stíny (i když tak moc už se prosím radši neodvazujte... :D)



První způsob? Výrazná barva! Sama za sebe můžu říct, že na nehtech miluji spíše takovou klasiku jako je červená, odstíny do šeda a hněda. Dala jsem si ale takovou malou challenge a nahodila tuhle neonově oranžovou. A řeknu vám jedno. Za chvilku jsem si zvykla a celkem jsem si to nošení oblíbila. :)) Pokud sháníte takové zářivé odstíny, koukněte sem - Jordana jich nabízí víc než dost! ☺

Jordana - odstín 953 Fiery red



Když už mluvíme o výzvách, nemůžou tu chybět ani tyhle nehty. Všichni se mě ptali, jak jsem je udělala, ale je to vážně jednodušší, než si myslíte. Stačí na půlku nehtu nalepit izolepu, natřít lak a pásku zase odlepit. Tadá! A máte hotovo.


Jordana - 949 Yellow energy, MOJE - BEST 1


Pokud se chystáte na nějakou párty/ples, nevymluvíte mi, že se k šatům budou hodit pořádně třpytivé nehty! I tady je aplikace velmi jednoduchá. Nanesete jednu vrstvu podkladového laku, necháte ho zaschnout a aplikujete na něj třpytivý top coat. Easy peasy. Jak jinak, žejo... :D Jako podklad doporučuji jakýkoliv gel lak. Perfektně kryje a vydrží nečekaně dlouho.


Essence - 33 wild white ways, 24 party never ends

A malý typ na závěr? Pokud patříte mezi ty, kterým lak nevydrží na nehtech ani 3 dny bez oloupání, vyzkoušejte tenhle průhledný top coat od Sally Hansen. Nejen že vám prodlouží výdrž, ale taky dodá nehtům nádherný lesk. Potvrzeno! ☺


Co vy a nehty? ☺


16 komentářů:

  1. Laky od Essence i Jordana mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já musím říci, že já si manikůry a nehtů všímám hodně :). Mám ráda, když jsou upravené :) A ten lak jordana vypadá moc krásně, ještě jsem od nich žádný neměla. A ještě se mi líbí ten třpytkatý od essence, ten si asi také pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) já mám výrazné barvy ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já celkem taky, ale musím na ně mít tu pravou náladu :))

      Vymazat
  4. Ja sem strašne lenivá na lakovaní nechtú. Nekedy mám období, že ano včil si budu lakovat a potom na to zas jaksi nemám čas, teda skúr sa mi nechce :-D a pritem miluju nalakované nechty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla období, kdy jsem si nehty nelakovala jen proto, abych je pak oloupané nemusela každé tři dny odlakovávat a opravovat :D

      Vymazat
  5. Já jsem blázen do lakování nehtů :D Fakt, nedovedu si představit, že bych je neměla nalakované alespoň bezbarvým lakem ;) Výrazné barvy mám ráda, ale spíš na léto :) Ale ze všeho nerjadši mám nehty rudé, to už je možná i takové moje poznávací znamení :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že jsou rudé nehty super... Červená klasika prostě :D

      Vymazat
  6. Nejvíce se mi líbí kombinace bílého laku se třpytkovým :) A přesně ten třpytkový doma mám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musíš určitě tuhle kombinaci vyzkoušet! :))

      Vymazat
  7. Tak ta červeno-oranžová je top!
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)