pátek 2. února 2018

Be the One! ❤️

Každý rok diskutovaný Valentýn se opět blíží. Půlka lidí ho slaví, půlka odsuzuje. Pokud ale patříte do první skupiny čtenářů, jste tady dneska úplně správně. Ať už jste zadané nebo ne a čeká vás rande, nebo třeba jen pokec s kamarádkou, zrovna 14. února byste zkrátka měla být ta pravá princezna... #BeTheOne :)) Dala jsem vám dohromady pár mých nejoblíbenějších produktů, díky kterým ze sebe v každé situaci dokáži takovou malou ,,princeznu'' udělat. Jdeme na ně!


Co si budeme, základem všeho je krásná, zdravě vypadající pleť. Tu ale teď moc v době zkouškového a konce pololetí nemáme, co? :D Než ale všechny nedokonalosti a kruhy pod očima začneme zakrývat, dopřejme pleti pořádný základ a hezky ji vyhlaďme. Na to vám moc doporučuji tenhle zázrak od Dermacolu. Doporučila mi ho kamarádka, která na něj nedá dopustit, no a já už chápu proč... :)


Oslnivý pohled - další věc, která prostě funguje vždy. Osobně mám to štěstí, že je jen málo řasenek, které mi opravdu nesedí, ale od té doby, co používám Miss Baby Roll si uvědomuji, jaký rozdíl mezi řasenkami může být. Tahle mi totiž dělá řasy úplně bezkonkurenční! Krásně je prodlužuje, odděluje a vůbec (!!!) se neobtiskává, ani při špatném počasí a celodenním běhání venku. No a navíc se dá krásně vrstvit. :)


Máme tu ale jednu věc, která všechny šminky strčí hravě do kapsy... Parfém! Ten je totiž snad úplně nejdůležitější a správná vůně zkrátka dokáže divy. A já mám pro vás právě díky parfémům jednu super zprávu - můžete totiž hlasovat o nejpřitažlivější parfém Česka a vyhrát kosmetiku na rok v hodnotě 30 000, balík kosmetiky na měsíc a voucher na 1 000 Kč na www.notino.cz. Tak co - zkusíte své štěstí? Více o soutěži najdete TADY, tak neváhejte a hlasujte! ❤️



PS: Jaký parfém je podle vás ten nej? 

Pusu a krásný Valentýn!

Anička. ❤️

14 komentářů:

  1. tú podkladovú bázu od Dermacolu by som aj ja rada skúsila ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě nej parfém Chanel No.5 eau premiere, naprostá dokonalost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě momentálně Because it's you od Armani, ale věřím, že je Chanel taky top :))

      Vymazat
  3. Já mám nejraději Playboy, takový ten hrozně sladký. Nepotrpím si na silné vůně, spíše svěží, trochu sladší, zkrátka hravé. :) Nebo poslední dobou používám Adidas. :)
    Tu řasenku musím vyzkoušet!
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám radši takové ty ,,holčičí vůně'' :DD

      Řasenku určitě kupuj, jsem s ní vážně hrozně moc spokojená :))

      Vymazat
  4. Tuhle podkladovou bázi od Dermacolu jsem dřív naprosto milovala, ale chtěla jsem taky vyzkoušet nějakou jinou a teď jsem si moc oblíbila tu od Catrice :) Já mám nejradši vůni Si od Giorgio Armani, to byla láska na první přivonění ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si jsem zrovna nedávno dodělala, nejlepší voňavka na světě!!! <3

      Vymazat
  5. Jelikož mi vůně dochází tak se do soutěže asi zapojím. žádnou od GA jsem ještě neměla. Pro mě je věčnou láskou Chanel Chance, ale občas se můsí podvádět a dát šanci taky jiné vůni! nebo alespoň něco takového jsem četla jako tip od francouzek :D
    No a tu bázi jsem měla a nebyla špatná, ale vadilo mi jak na pleti vytváří takový jakoby silikonový film.

    Simply Living

    OdpovědětVymazat
  6. Wau, špirála ma zaujala asi najviac! Som milovník špirál, neustále nakupujem nové a skúšam :D :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Miss baby roll je boží řasenka:D. Já patřím do skupiny "pokec s kamarádkou":D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Dělá úžasné řasy <333 To jsme na tom stejně :DDD

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)