pátek 17. listopadu 2017

Make-up na focení

Někdy se věci sejdou ještě líp, než byste čekali. Hrozně jsem někdy chtěla vyrazit na nějaké ,,profi'' focení - mít jedny ty kvalitní a super fotky, zablbnout si před foťákem, vždyť víte... Navíc se blíží období Vánoc a já měla v hlavě jasnou představu o tom, jaký dárek nadělím mé nejmilejší J. No holky, řekněte, nenašly byste rády pod stromečkem poukázku na kamarádské focení? Než jsem se ale rozhoupala k výběru fotografa, napsal mi kamarád, že jeho další kamarád (to je ale kamarádů v dnešním článku... :DDD) úžasně fotí a jestli bych neměla zájem s ním něco vymyslet. Moje první otázka, zda fotí i kamarádský fotky, dostala kladnou odpověď a my začaly s J. plánovat termín. No... Domluvit se bylo (a je) těžší, než jsme myslely - už dva termíny padly (jednou za to může počasí, podruhé zdravotní problémy), ale my se nevzdáváme a věříme, že ten třetí termín už je jen a jen náš! A než se ho dočkáme a já se vám tu pochlubím s fotkami, ukáži vám dneska beauty pomocníky, které před focením nezapomenu použít. :))


Krásná pleť je na fotkách základ. Jako první tedy určitě nevynechám primer, který mi obličej krásně vyhladí a připraví pleť na další líčení. Nejraději používám Porefessional od Benefitu, nebo Stay matte od Rimmelu. Nově mám teď doma známý Dermacol satin base, který si všichni také moc chválí, takže ani s ním nešlápnete určitě vedle.




Dále přichází na řadu zakrytí nedostatků. Kruhy pod očima, pupínky,... Asi nic z toho se nám extra nelíbí. A pokud mám říct nějaký produkt, který si se vším stoprocentně poradí, pak určitě make-up cover od Dermacolu, o kterém se traduje, že ho používají i vizážisté v Barrandovském studiu. A já se tomu vůbec nedivím!


Mnohem radši než make-up obličej sjednocuji pudrem Hello flawless od Benefitu. Vykouzlí krásnou pleť a navíc se celý den ani trošku nelesknete.



Obočí je rámem obličeje a u fotek to platí dvojnásob! Takže alespoň bezbarvý gel na udržení tvaru by měl dostat svůj čas.


A jdeme na oči. Foťák má tu nemilou tendenci líčení umírňovat, samotná řasenka tedy stačit nebude. Rozhodně proto plánuji řasy ještě více zahustit, a to černou linkou.



Na sto procent také vykonturuji obličej, ale uznávám, že tenhle krok mohu přeskočit. Ta má milá Hoola se teď vážně objevovala snad v každém beauty článku. :DD

Byly jste někdy na nějakém profi focení?

Pusu, Anička. ❤️



Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)