středa 5. dubna 2017

Březen v obrázcích

Březen je za námi a já konečně upravila těch 150 tisíc fotek (dobře, je jich ''jenom'' 40, ale i tak :DDD), abych vám mohla publikovat tenhle článek. Na konci února jsem si říkala, jak poklidný měsíc mě čeká a teď se tomu zpětně musím smát. Absolutně nechápu, jak jsem všechno mohla stihnout! Než se tedy na tu várku obrázků vrhneme, tady je malé shrnutí: v březnu jsem konečně po delší době navštívila mojí nejmilejší německou Sabču a udělala si s ní takový ten typický holčičí den, který už jsem potřebovala jako sůl, zajela si s mamčou na masáž, se třídou na bowling, zavítala jsem do divadla, vyrazila s Týnkou plesat, absolvovala kurz vaření (odkaz TADY), vyjarnila své nehty, oslavila Verči narozky a neustále trénovala s divadelníma holkama - ve čtvrtek hrajeme, držte nám palce! 😊
















Nejnejnejnejnejlepší capuccino v EMA espresso bar ❤️




A nová závislost - flatwhite! 


O Dos mundos už jsem vám psala TADY :))

A dáreček pro V. - podle mě tyhle deníčky plné zážitků a fotek nemají chybu... No a náramek z merche Tomáše Kluse - naše srdeční záležitost ❤️














Moje vytoužená jarní barvička :)) A dva nehtíky okořeněné třpytkami - co myslíte? :)




A dáreček pro maminku, která v březnu taky slavila... ❤️
A to by bylo z března vše. Příští měsíc bude hodně cestovatelský, tak se můžete těšit na dávku fotek ze Švýcarska, Slovenska, ale taky ze spousty akcí u nás. Jak já už se na všechno těším!!! :))

2 komentáře:

  1. Pěkné fotky, tyhle články mám moc ráda :)
    Ten hamburger vypadá naprosto úžasně...
    A nějak jsem propásla článek o tom kurzu vaření, tak se na něj jdu hned mrknout :)

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)