středa 1. března 2017

Únor v obrázcích

Tak máme za sebou druhý měsíc roku 2017 a já už si teď troufám říct, že 2016 strčil hravě do kapsy. Únor byl, stejně jako leden, zase naprosto úžasným měsícem a já přitom vím, že mě čekají ještě mnohem lepší - kdybyste viděli všechny ty plány! Já už se taaaak těším, až vám budu o všem postupně psát... <3 Dnešní článek je ale věnovaný únoru a tady je tedy pár střípků z něj... :)



Hned na začátku měsíce jsem si začala pomalu, ale jistě plnit jeden ze svých obr snů, vyrazila s V. na koncert Sebastiana a Pavla Callty, po dlouhé době se vydala do indické restaurace, denně prochajdila s Bryanem (pes :DD), po asi 150 letech jsem si našla chvilku a koukla se na nějaký film (Nedotknutelní - pecka, doporučuji!!), skoro pořád prokrastinovala u Insta live streamů Tomáše Kluse, strávila to úžasné počasí v pondělí na odpoledním výšlapu s V. a samozřejmě jsem si udělala asi tak milion kafíček, avotoastů a dalších závislostí... :D
































Jaký jste měli únor vy? :))

10 komentářů:

  1. Únor byl hektický, plný příjemných i nepříjemných překvapení, takový moc rychlý. :)
    Snad březen neuteče tak rychle. A bude více sluníčkový! :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sluníčko už bych taky brala!! :-P

      Vymazat
    2. Mám z toho úplně ten samý pocit. Hrozně rychle to uteklo, ale vlastně ani nevim moc, co jsem dělala :D a prosím taky víc sluníčka :)

      Vymazat
    3. Tak snad bude březen delší a potkáme v něm více sluníčka! :)

      Vymazat
  2. Krásné obrázky ! Sama za sebe musím také říct, že rok 2017 je pro mě rozhodně ve všech ohledech lepší než 2017 ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. To není fér, že máš s Pavlem Calltou tak krásnou fotku! :D Na té mojí on vypadá samozřejmě božsky (♥) a já jak.. Já mu tu fotky pěkně kazím :D ..ale o to vlastně vůbec nejde, hlavní je, že jsem si jeho koncert fakt moc užila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale! Já myslím, že to tak hrozné nebude :-P Ale je pravda, že ty autogramiády až po koncertě jsou šílené - člověk dvě hodiny skáče, zpívá a pak má ještě vypadat k světu na fotce :DDD

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)